پاشازاده: برای بازی با پرسپولیس لحظه شماری می‌كنیم

پاشازاده: برای بازی با پرسپولیس لحظه شماری می‌كنیم

سرشناس ترین چهره شهرداری ماهشهر نه در داخل زمین كه روی نیمكت این تیم حضور دارد؛ مهدی پاشازده. بازیكن محبوب استقلالی‌ها كه هدایت تیم ماهشهری را برعهده دارد در آستانه بازی بزرگ تیمش با پرسپولیس، از انگیزه بالای شاگردانش حرف زد و این‌كه چیزی برای از دست دادن ندارند. گزیده‌ای از صحبت‌های پاشازاده در زیر آمده است:
 برای تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم، تقابل با استقلال و پرسپولیس یك بازی خاص محسوب می‌شود. بازیكنان ما هم برای این بازی و قرار گرفتن برابر پرسپولیس لحظه‌شماری می‌كنند.
 تیم ما وضعیت خوبی دارد و بازیكنان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را برابر پرسپولیس نشان دهند. به‌هرحال ما هم برای خودمان شانس قائل هستیم هر چند كه تیم ما با پرسپولیس قابل قیاس نیست. قطعا تلاش می‌كنیم فوتبالی تماشاگرپسند و قابل قبول انجام دهیم.
 وقتی قرعه‌كشی انجام شد، گفتم كه این یك بازی دو سر برد برای ماست و چیزی برای از دست دادن نداریم. دلیلی ندارد برابر پرسپولیس ناامید باشیم و از تمام ظرفیت‌های‌مان برای برد در این بازی استفاده خواهیم كرد.
 قابل پیش‌بینی بود كه اجازه ندهند بازی در ماهشهر برگزار شود، چون اینجا استادیوم استانداردی برای انجام این بازی وجود ندارد. من برای هواداران ماهشهری ناراحت هستم كه نمی‌توانند بازی شهرداری - پرسپولیس را در شهر خودشان ببینند، با این حال امیدوارم در آبادان هم مورد حمایت قرار بگیریم.