رقابت خانواده‌های مشهدی در «خانه ما»

رقابت خانواده‌های مشهدی در «خانه ما»


مسابقه «خانه ما» یكی از مسابقه‌های جذاب تولید شبكه افق است كه خیلی زود توانست به یكی از برنامه‌های پربیننده این شبكه تبدیل شود. در این مسابقه كه به شكل خانوادگی برگزار می‌شود، تمام اعضای یك خانواده برای نخستین بار در یك رقابت جذاب مقابل هم قرار می‌گیرند و فضای مفرحی را برای بیننده‌های این مسابقه ایجاد می‌كنند. البته یكی از جذابیت‌های این مسابقه رقابت خانواده‌ها در شهرهای مختلف ایران است. به همین دلیل بیننده با فرهنگ و اماكن دیدنی و تاریخی شهرها نیز از طریق این مسابقه آشنا می‌شود. از همین رو قرار است از روز جمعه فصل هشتم آن با خانواده‌های مشهدی روی آنتن برود.
خانه ما با گذشت هفت فصل تاكنون خانواده‌های مختلف ایرانی در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و شیراز را به چالش كشیده است و زمینه ساز رقابتی سالم در كنار معرفی راهكارهای اقتصادی بوده و این بار به مشهدالرضا رفته است تا رقابتی سخت بین سه خانواده برای یك ماه زندگی با بودجه محدود و به سرانجام رساندن ماموریت‌های مختلف را برگزار كند.
برای این فصل از خانه ما 1500 خانواده مشهدی ثبت نام كردند و عوامل روند طولانی را برای گزینش و مصاحبه با این خانواده‌ها پشت سر گذاشتند.
این مجموعه در این فصل یك اتفاق ویژه دارد و یكی از سه خانواده شركت كننده از افغانستانی‌های مقیم مشهد هستند كه حضورشان جذابیتی ویژه به این فصل داده و رقابت جالبی را رقم زده است. این مسابقه به كارگردانی احسان عمادی و امین كفاش‌زاده و تهیه كنندگی حسین افشار تولید می‌شود.
تفاوت دیگر این فصل در ساعت پخش آن است كه این بار به جمعه‌ها موكول شده و هر هفته جمعه ساعت 19 روی آنتن می‌رود و شنبه‌ها ساعت یك بامداد، ۹صبح و ۱۵ بازپخش می‌شود.