ـــــــچه؟

ـــــــچه؟

كارگردان سریال «از سرنوشت» گفت: سریال «از سرنوشت» در سه فصل مجزا فیلمبرداری شده؛ فصل اول به دوران كودكی دو پسربچه پرداخته، فصل دوم در مورد مشكلات پیش روی آنان اشاره می‌كند و در فصل سوم كه همچنان مشغول فیلمبرداری آن هستیم، نحوه برخورد با مشكلات را توسط جوانان مورد بررسی قرار داده‌ایم.
چه؟ محمدرضا خردمندان
كجا؟ كارگردان سریال «از سرنوشت»
چه گفت؟وی به سابقه فعالیتش با كودكان اشاره و بیان كرد: من در گذشته نیز با بچه‌ها كار كرده بودم. از این رو كار كردن با این گروه سنی را تجربه‌ای جذاب و خاص می‌دانم. در سریال
از سر نوشت نیز زمان طولانی را با بچه‌ها كار كردم و از این نظر تجربه‌های متفاوتی به دست آوردم. امیدوارم در نتیجه كار خوبی را تولید و به مخاطبان ارائه كرده باشیم. تولید سریال تلویزیونی در شرایط فعلی با وجود فشار‌های اقتصادی، كاری بسیار سخت و دشوار به‌شمار می‌رود، ولی با این همه تولید سریال از سرنوشت تجربه‌ای ارزشمند برای من است.
دیگه چی گفت؟ وی درباره پرداختن به زندگی دو كودك پرورشگاهی در سریال از سرنوشت -كه زندگی آنها تا دوره نوجوانی به تصویر كشیده می‌شود- بیان كرد: زندگی دو كودك پرورشگاهی از دوران كودكی تا نوجوانی و فراز و نشیب‌های پیش روی آنان موضوع سریال است.