ــــــــكه؟

ــــــــكه؟

بازیگر سریال «نقطه سرخط» درباره بازی در این سریال و نقش‌های طنز و جدی‌اش با خبرنگار آی‌فیلم به‌گفت‌وگو پرداخت.
كه؟ مرجانه گلچین
كجا؟ شبكه‌ای فیلم
كدام سریال؟ نقطه سرخط
چی گفت؟ سعید آقاخانی هنگام كار كردن بسیار آرامش دارد و این آرامش باعث می‌شود كل گروه و تمام عوامل آرامش داشته باشند و تمام سختی‌ها كم می‌شود. من از تمام كارهایی كه با سعید آقا‌خانی انجام داده‌ام، راضی هستم. هنرمندانی مثل او برای تلویزیون و سینما بسیار ارزشمندند. وی درباره تفاوت نقش‌هایش با شخصیت خودش توضیح داد: آنهایی كه من را می‌شناسند، به تفاوت پشت صحنه من با آنچه در جلوی دوربین می‌بینند، واقفند. من خجالتی هستم. یعنی اگر در یك جمعی قرار بگیرم، معمولا در گوشه هستم و خیلی اهل خودنمایی نیستم. خودم نمی‌دانم چه اتفاقی در جلوی دوربین برای من می‌افتد كه به كل آدم دیگری می‌شوم.
دیگه چی گفت؟ بازیگر سریال «نقطه سر خط» با بیان این كه موقعیت‌های مختلف است كه از بازیگر بازی‌های متفاوتی را می‌طلبد، تصریح كرد: در حال حاضر با افتخار می‌گویم من بازیگر كمدی هستم كه برای خودم یك شیوه بازیگری دارم و آن استفاده از بازی بدن است. قطعا به هیچ وجه آن را كنار نمی‌گذارم.
دیگه چی؟ وی با اشاره به این كه در این سال‌ها خصوصا در سینما با فیلمنامه‌هایی روبه‌رو می‌شدم كه خیلی برایم جذاب نبود، ابراز كرد: در دهه ٦٠ تجربه خوبی در فیلم‌های «شب بیست‌و‌نهم» و «چشم‌هایم برای تو» داشتم. دوست داشتم همیشه زمانی به این فضا برگردم كه حرفی برای گفتن داشته باشم تا خودم را دوباره برای حضور در فضای جدی محك بزنم. حالا فكر می‌كنم نفس گرم این شرایط را برای بازگشتم مهیا كرد.