جزئیات حمله به شرور معروف پایتخت

جزئیات حمله به شرور معروف پایتخت

پلیس در جست‌وجوی شش مرد جوان است كه در جریان حمله خیابانی در تهران یك شرور سابقه‌دار و دوست او را زخمی كرده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه دوشنبه دوم دی امسال، یكی از شرورهای معروف تهران به نام هانی کرد  همراه یكی از دوستانش سوار خودروی پژو 206 سفیدی بود كه مقابل یك آبمیوه‌فروشی در منطقه شاپور در جنوب تهران توقف كردند. دقایقی نگذشته بود كه شش مرد جوان كه سوار دو دستگاه موتورسیكلت بودند به سمت وی و دوستش حمله كردند و با ضربه‌های چاقو و قمه زخمی‌شان كردند. با گزارش وقوع این درگیری خیابانی به پلیس و اورژانس، امدادگران اورژانس و ماموران انتظامی كلانتری ابوسعید برای بررسی موضوع در آنجا حاضر شدند. این دو مرد زخمی بعد از اقدامات اولیه درمانی از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان سینای تهران منتقل شدند. ماموران به تحقیقات محلی دست زدند تا عاملان این درگیری كه متواری بودند را شناسایی و دستگیر كنند. این در حالی بود كه دوربین‌های مداربسته محل حادثه صحنه درگیری خونین را ثبت كرده بودند. در تحقیقات بعدی پلیسی معلوم شد كه فرد شرور كه زخمی شده، همراه دوستش شامگاه یكشنبه اول دی امسال، در یك جشن تولد حضور داشته كه در این مهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می‌كنند و برای این‌كه مراسم تولد به‌هم نخورد یك قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می‌گذارند.
در ادامه معلوم شد كه یك شبانه‌روز بعد از ماجرای آن تولد در شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می‌كند، اما طرف دیگر دعوا به محل نمی‌آید. در ادامه آنها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه‌فروشی می‌روند كه در آن موقع شش جوان موتور‌سوار كه او را تعقیب كرده بودند به سمت وی و مردی كه همراهش بوده حمله كرده و هردویشان را در حالی كه چاقو و قمه داشتند، زخمی می‌كنند.
سرهنگ چنگیز ایدون، رئیس كلانتری 112 ابوسعید در این باره گفت: وضعیت دو مرد زخمی رضایت‌بخش است. با سرنخ‌هایی كه پلیس از مهاجمان فراری به دست آورده در تلاش برای دستگیری آنهاست.