ردپای 2 زن در قتل مرد 3 زنه

ردپای 2 زن در قتل مرد 3 زنه


پرونده قتل پیرمرد سه زنه با دستگیری دو زن و پسر جوان وارد مرحله تازه‌ای شد. متهمان در تحقیقات تقصیر را گردن یكدیگر انداختند.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه 30 آذر امسال پیرمرد 82 ساله در براثر ضرب و جرح روی نقاط مختلف بدنش فوت شد. مرگ مشكوك او را كلانتری هفت‌چنار به بازپرس محمدتقی شعبانی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش داد.
در این مرحله ماموران با ورود به خانه مقتول، آثار رد خون او را از كنار تخت اتاق خواب تا خیابان یافتند. همچنین معلوم شد همسر اول و دوم مقتول فوت شدند و او همراه همسر سومش و پسر او در این خانه زندگی می‌كردند.
با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، این مادر و پسر در حالی بازداشت شدند كه مدعی بودند دست به جنایت نزده‌اند اما تحقیقات محلی و خانوادگی نشان از اختلاف این دو نفر با مقتول داشت. سرانجام پسر همسر سوم مقتول دو روز پیش اعتراف كرد كه مادرش با همدستی زن همسایه طبقه بالایی، مردی را برای قتل ناپدری اجیر كرده و نقشه قتل را به اجرا گذاشته‌اند.
با توجه به گفته‌های او، زن مقتول مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: پسرم اشتباه می‌كند، قاتل زن همسایه است و من بیگناهم. آن زن با شوهرم اختلاف داشت. روز حادثه وقتی از خرید به خانه آمدم، زن همسایه را با حالت دستپاچه در راه‌پله‌ها دیدم، دستش خونی بود و چاقو به دست داشت. او به من گفت كه با شوهرم درگیر شده و او را زخمی كرده است. بعد از مرگ شوهرم، از ترس فرار كردیم كه بازداشت شدیم.
 در تحقیقات بعدی، زن همسایه دیروز بازداشت شد و در جریان تحقیقات قضایی گفت: من و مقتول در ساختمان محل جنایت با هم همسایه بودیم. من در خانه‌ام سگ نگه می‌داشتم كه همین باعث بروز اختلاف و درگیری میان من و آن پیرمرد شد. حتی چند بار به خاطر نشتی آب‌، خانه او آسیب دیده و او همه ماجراها را از چشم من می‌دید. بنابراین به خاطر مسائل مربوط به ساختمان و نگهداری از سگم در خانه به پلیس، دادسرا و حتی شورای حل اختلاف شكایت كرد. این مادر و پسر دروغ می‌گویند و من در ماجرای قتل پیرمرد نقشی ندارم. آنها خودشان با وی درگیر بودند، پیرمرد را به قتل رسانده‌اند تا به خاطر اختلافی كه من با پیرمرد داشتم، قتل او را گردن من بیندازند و مرا گرفتار كنند.
هر سه مظنون پرونده در بازداشت به‌سر می‌برند تا با تحقیقات پلیسی مشخص شود از میان آنها كدام یك دست به قتل زده است.