کلاهبرداری از سایت‌های صرافی آنلاین

کلاهبرداری از سایت‌های صرافی آنلاین


رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد که با دسترسی غیرمجاز به سایت‌های صرافی آنلاین، به کلاهبرداری دست می‌زد .
  به گزارش جام جم ،سرهنگ تورج کاظمی گفت:  مردی 33 ساله با در دست داشتن شکایتی از دادسرای جرایم رایانه ای به پلیس فتا آمد. باتحقیق ازوی معلوم شد او از یک سایت رسمی ارزدیجیتال به مبلغ  34 میلیون تومان خریده وبعد ازگذشت آن قصد فروش آن را داشته که متوجه شده  چند ساعت بعد از خرید ازسایت، در یک فاصله زمانی کوتاه، فردی درهمین سایت ارزهای خریداری شده را فروخته و وجه آن را به حساب خودش واریز کرده است.
 وی ادامه  داد: تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که معلوم شد فردی که    پول را از حساب شاکی برداشته ، چند مرتبه به دفاتر و شرکت‌های او رفت و آمد کرده و حتی دسترسی به نوت بوک داخل شرکت داشته و بعد چند مرتبه  تماس با وی  داشته و بعد تلفنش را قطع کرده   است.
کاظمی افزود : در جریان تحقیقات پلیسی رد متهم 26 ساله ای در این باره  به دست آمد. او در بازجویی پلیسی   اعتراف کرد با دسترسی غیرمجاز به سایت‌های صرافی آنلاین اقدام به برداشت 2482/37  دلار کرده و پس از تبدیل آن  را به حساب خودش   واریز کرده است.