فدراسیون منتظر جواب نهایی دایی

آخرین اخبار درباره وضعیت نیمكت تیم‌ ملی

فدراسیون منتظر جواب نهایی دایی



نیمكت تیم ملی ایران همچنان خالی است و اخبار رسیده از هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد که گزارش جام‌جم مبنی بر توافق با علی دایی به حقیقت نزدیک می‌شود.  
 با وجود اوضاع نامناسب در مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی، فدراسیون فوتبال برای صرفه‌جویی مالی، تصمیم گرفت تا حتی انتخاب سرمربی جدید را به روزهای پایانی سال موكول كند. به همین دلیل توافق فدراسیون با برانکو (که گفته می‌شد نزدیک به  2میلیون یورو در سال است) معلق ماند. شاید بخشی از مشکلات مهدی تاج که موجب شد کار او به بیمارستان و استعفا کشیده شود به خاتمه همکاری با مارک ویلموتس و مذاکره گرانقیمت با برانکو مربوط می‌شد. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش در جلسه با اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال پس از استعفای تاج تاکید کرد که همین گروه با سرپرستی حیدر بهاروندتکلیف سرمربی آینده تیم ملی را مشخص کنند.
محمود اسلامیان یكی از اعضای هیات‌رئیسه که گفته می‌شود دیگر اعضا از او حرف‌شنوی دارند، به اعضای هیات رئیسه پیشنهاد داد تا خیلی سریع درباره سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرند. واسطه‌ای در این میان برای مذاکره با علی دایی تعیین شد که گویا بسیار موفق بود. علی دایی که در زمان مهدی تاج پیشنهاد فدراسیون را رد کرده بود، پذیرفت در این مقطع حساس روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.