شهریور شعله‌ور شهسواری

شهریور شعله‌ور شهسواری


محمدحسن شهسواری ول‌كن ادبیات نیست و البته ما از این بابت خوشحالیم چون با تلاش‌های چند سال اخیر او به‌ویژه در نشر هیلا سرانجام توجه‌ها به رمان‌هایی در ژانرهای گوناگون افزایش‌ یافته است. تازه‌ترین خبر هم از او و كارهایش این‌كه «شهریور شعله‌ور» حالا در ادامه «مرداد دیوانه» در انتشارات هیلا منتشر شده است.
آن‌طور كه مهر خبر داده، رمان شهریور شعله‌ور نوشته محمدحسن شهسواری در قالب یكی از عناوین مجموعه رمان ژانر منتشر شده و به عنوان هشتمین عنوان از این مجموعه به بازار كتاب آمده؛ مجموعه‌ای كه از سال ۹۶ با دبیری شهسواری آغاز و «مرداد دیوانه» اولین‌ عنوان این‌ مجموعه نیز به قلم خود او نوشته شده است.
مرداد دیوانه، جمجمه جوان، خاك آدم‌پوش، كاج‌ها وارونه‌اند، بی‌تابوت، اقامت ابدی و آدم‌نما هفت كتابی هستند كه پیش از شهریور شعله‌ور در قالب مجموعه رمان‌ژانر به چاپ رسیده‌اند. شهریور شعله‌ور رمانی است كه در ژانر تریلر نوشته شده و ادامه‌ای بر كتاب مرداد دیوانه است. داستانش هم از این‌قرار است: ۴۸ ساعت پس از ماجراهای مرداد داغ و دیوانه، شهراد شاهانی و ساغر سرایش، توسط پلیس به همكاری دعوت می‌شوند. همان ابتدای كار، اطلاعاتی به دستشان می‌رسد كه متوجه می‌شوند تمام حوادثی كه در مرداد دیوانه پشت سر گذاشته‌اند، بخش كوچكی از ماجراهایی بسیار بزرگ‌تر است؛ ماجراهایی كه آنان را در آتش شهریوری می‌اندازد كه از آن گریز و شگفتی و مرگ‌وگلوله شعله می‌كشد...
اگر می‌خواهید یكی از خواننده‌های این‌كتاب ۵۰۳ صفحه‌ای باشید، تا اندازه ۵۵ هزار تومان باید بپردازید. اگر از ما می‌شنوید، می‌ارزد.