حالمان خوش نیست

حالمان خوش نیست


از آنجا كه حالمان خوش نیست، یعنی زیادی خوش نیست، حال گفتن حاشیه‌ها را هم نداریم راستش. یك روز هم این ماجرای پشت‌صحنه‌نویسی را یكجور دیگر پیش ببریم و بگوییم آقا ما امروز نیمه‌تعطیل! بگذرید و بگذارید به گفتن همین كه در صفحات چه خبر است، كفایت كنیم.
امروز صفحه 9 حســابی متـعجــــب شـــــد، چـــــــون صفحه‌ای است كه كمتر پیش می‌آید آگهی داشته باشد، اما اعلام شد 12 كادر آگهی دارد و به همین علت هم قرار شد فضای محدود باقیمانده در صفحه هم به گزارش پر و پیمان و مفصل ساناز قنبری اختصاص یابد از همه فیلم‌هایی كه امسال قرار است در جشنواره فیلم فجر اكران شــــوند. می‌توانیــــد تــــوضیحــــات تكمیلــــی قنبری را كنار فیلــــم‌ها بخوانیــــد و از همیــــن حالا بــــرای تماشــــای فیلم‌های انتخابی‌تان برنامه‌ریزی كرده و منتظر فروش بلیت‌ها بمانید. ایــــن گــــزارش از همین جا در صفحه 9 شروع شده و در صفحه 11 هم به پایان می‌رسد.
صفحه 12 هم مثل همه روزهای یكشنبه برایتان سینمای جهان داریم و كیكاووس زیاری رفته سراغ موضوعات جذاب این حوزه. گزارش اصلی صفحه‌اش را اختصاص داده به تلاش‌های بازیگران زن هالیوود برای غلبه بر مردسالاری موجود در فضای كاری‌شان. بقیه صفحه هم برایتان خبرهای متنوعی دارد، از آواتار گرفته تا شاهرخ‌خان همه دور هم جمع هستند.
در صفحه 10 هم صابر محمد رفته سراغ اتفاق تازه‌ای که قرار است از این دوره در جشنواره موسیقی فجر رخ دهد. طبق اعلام ستاد خبری جشنواره از این دوره قرار است به ترانه‌های برگزیده‌ای که خوانندگان آن را اجرا کرده‌اند جایزه ای اهدا شود.همکارمان در گزارش خود به این پرداخته که این اتفاق خوب چگونه می‌تواند بهتر و با اثربخشی بیشتر برگزار شود.