جزئیات سرقت مسلحانه ٢ كیلو طلا از طلافروش

جزئیات سرقت مسلحانه ٢ كیلو طلا از طلافروش

فرار چند سارق نقابدار از یك مغازه طلافروشی و صدای شلیك گلوله. این تمام آن چیزی بود كه از چند روز قبل در یك كلیپ 15 ثانیه‌ای در فضای مجازی خبرساز شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، امید خمیسی صاحب مغازه طلافروشی كه در جریان درگیری مسلحانه با سارقان مجروح شده بود، بعد از عمل جراحی و ترخیص از بیمارستان چند روزی است كه در خانه استراحت می‌كند و حال عمومی خوبی دارد.
صبح روز سه‌شنبه بود كه امید مثل هر روز به مغازه طلافروشی‌شان در شهرك طالقانی بندر ماهشهر رفت و همان روز بود كه باند سارقان مسلح به مغازه آنها حمله كردند.  امید ٣٠ ساله درباره روز حادثه گفت: یك مغازه طلافروشی در شهرك صنعتی ماهشهر داریم و مغازه دیگرمان در شهرك طالقانی است. من معمولا در مغازه شهرك صنعتی كار می‌كنم اما آن روز برای انجام كاری كمك پدرم رفتم. حدود ساعت 10 صبح بود كه یك مشتری وارد مغازه آنها شد. مشتری‌های مغازه دو خانم بودند كه می‌خواستند سرویس طلای عروس و النگو خریداری كنند. اما وقتی امید مشغول نشان دادن طلاها به آنها بود یكدفعه سارقان به مغازه آنها حمله كردند: همه چیز در عرض چند دقیقه اتفاق افتاد. یكدفعه سه سارق كه صورتشان را با پارچه پوشانده بودند به مغازه ما آمدند.  وی افزود: اتفاقا آن روز عموی من هم جلوی در مغازه مشغول صحبت كردن با چند مغازه‌دار دیگر بود. سارقان دست او را گرفتند و به داخل مغازه كشاندند و شروع كردند به تیراندازی تا ما را تسلیم كنند كه در برابر آنها مقاومت نكنیم. همان وقت بود كه یك گلوله به پای من و یكی به دست عمویم اصابت كرد. آن دو خانم كه مشتری مغازه بودند خیلی ترسیده بودند و از مغازه فرار كردند. سارقان هم از فرصت استفاده و طلاهای مغازه را جمع كردند و با خودشان بردند. آنها بیش از دو كیلوگرم طلا از مغازه سرقت كردند. سارقان مسلح بعد از این‌كه از مغازه طلافروشی خارج شدند چند تیرهوایی زدند تا رهگذران مانع دور شدن آنها از محل حادثه نشوند و سپس از مهلكه فرار كردند.
صحنه فرار آنها توسط دوربین گوشی همراه یكی از رهگذران ضبط و در فضای مجازی خبرساز شد. بعد از آن، موضوع خیلی سریع به اطلاع ماموران پلیس و اورژانس رسید. پیگیری برای یافتن ردی از سارقان همچنان در دستور كار پلیس قرار دارد.