زن آشتی نكرد، همسرش او را ربود

زن آشتی نكرد، همسرش او را ربود


مرد میانسال زمانی كه متوجه شد همسرش دیگر حاضر به بازگشت به خانه نیست در اقدامی عجیب او را مسلحانه ربود. متهم همسرش را دست و پا بسته در صندوق‌عقب خودرویش زندانی كرد كه شك پلیس، باعث نجات زن جوان شد.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، چند روز پیش زن میانسالی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از شوهرش به اتهام آدم ربایی و ضرب و جرح شكایت كرد .
پس از تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط، با دستور بازپرس احسان زمانی، تحقیقات در دستور كار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و شاكی در اظهاراتش گفت: همراه سه فرزندم در یكی از محله‌های خرم‌آباد زندگی می‌كردیم. شوهرم كسب و كارش را از دست داده و دیگر دنبال كار نمی‌رفت و در شرایط بدی زندگی می‌كردیم. رفتارش با من و بچه‌ها خوب نبود. از سوی دیگر حاضر به طلاقم نبود. این درگیری و اختلاف‌ها ادامه داشت تا این‌كه یك سال و نیم پیش قهر كرده و به خانه مادرم در تهران بازگشتم.
 وی افزود: شبی كه شوهرم مرا ربود در خیابان قزوین بودم و به داروخانه می‌رفتم تا قرص‌های مادر بیمارم را از آنجا بخرم كه شوهرم ابتدا در خیابان راهم را سد كرده و برایم ایجاد مزاحمت كرد. خواستم از دستش فرار كنم كه اجازه نداد و با سلاح شكاری مرا به مرگ تهدید كرد و بعد از آن‌كه مرا ربود داخل خودروی پرایدش انداخت و با خودش برد. تهدیدم كرد كه اگر سر و صدا كنم جانم را می‌گیرد و بعد اعضای خانواده‌ام را قتل‌عام می‌كند. وقتی از تهران دور شد، در یك منطقه بیابانی توقف كرد. مرا از خودرو پیاده كرد و زیر مشت و لگدهایش گرفت كه به‌شدت زخمی شدم. بعد دستان و پاهایم را با طناب و چشمانم را با پارچه‌ای بست و داخل صندوق‌عقب خودرو انداخت و ادامه مسیر داد. ساعاتی در صندوق‌عقب گرفتار بودم و آنقدر شرایط برایم سخت بود كه مرگ را مقابل چشمانم دیدم و فقط ازخدا می‌خواستم به خاطر بچه‌هایم به من رحم كند تا زنده بمانم. بعد از ساعاتی صدای آژیر پلیس را شنیدم كه ماموری با اخطار از شوهرم می‌خواست كه خودرو اش را در حاشیه متوقف كند. این تعقیب و گریز ادامه داشت تا این‌كه پلیس خودرو را متوقف كرد. ماموران شوهرم را بازداشت كردند. با فریادهای من یكی از ماموران متوجه ماجرا شد و نجاتم داد. بعد از آن‌كه نجات یافتم گفتم كه شوهرم مرا ربوده و كتكم زده است. شوهرم بازداشت شد و همانجا بود كه فهمیدم در شهر قم هستیم. من نجات یافتم و آمدم تهران تا از شوهرم شكایت كنم .  با جمع‌بندی این اطلاعات ماموران موضوع را بررسی كردند كه معلوم شد، ماجرا صحت دارد و با تحویل گرفتن مرد آدم‌ربا او برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد. متهم در جریان تحقیقات قضایی گفت: من، همسر و بچه‌هایم را دوست دارم. خانه‌ام در خرم‌آباد است. به خاطر این‌كه من بعد از بیكار شدن نتوانستم كار درستی پیدا كنم اختلاف و درگیری ما آغاز شد. بعد از آخرین قهر همسرم، افراد زیادی را واسطه كردم تا به خانه برگردد، اما قبول نكرد. به همین خاطر تصمیم گرفتم این بار به زور او را به خانه برگردانم. آن شب با دیدن همسرم در خیابان او را با تهدید سلاح ربودم و حتی كتكش زدم و در صندلی عقب خودرو زندانی‌اش كردم و می‌خواستم به خرم‌آباد برگردم كه ماموران به رانندگی‌ام شك كردند و ماجرا لو رفت. همچنین در بازرسی خودرویم یك قبضه سلاح شكاری كشف شد. برای مرد میانسال به اتهام آدم‌ربایی، ضرب و جرح و حمل غیرقانونی سلاح شكاری قرار قانونی صادر و او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد .