اعدام مجازات آزار شیطانی  زن جوان در پارك

اعدام مجازات آزار شیطانی زن جوان در پارك


مرد جوان كه در بوستان نهج‌البلاغه، زنی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حكم دادگاه به اعدام محكوم شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اردیبهشت امسال زن 45 ساله به نام مژگان با مراجعه به كلانتری باغ فیض ادعا كرد مورد آزار و اذیت مردی ناشناس در بوستان نهج‌البلاغه قرار گرفته است.  مژگان در طرح شكایت خود به ماموران گفت: «نزدیك ظهر بود و در حال عبور از پارك بودم كه یك مرد ناشناس صدایم زد و به بهانه پرسیدن آدرس من را به حرف گرفت. می‌گفت تازه به تهران آمده و از من خواست مسیر رسیدن به شرق تهران را برایش توضیح دهم. در حال
 آدرس دادن به او بودم كه یك دفعه دور و اطرافش را نگاه كرد و وقتی مطمئن شد كسی در آن اطراف نیست، چاقویی از جیبش در آورد و یقه‌ام را گرفت و من را با تهدید چاقو روی زمین كشید و به جای خلوتی در همان پارك برد. می‌گفت اگر صدایت در بیاید تو را تكه‌تكه می‌كنم. بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد.» در حالی كه پزشكی قانونی آزار و اذیت زن جوان را مورد تایید قرار داده بود؛  تلاش برای یافتن ردی از متهم در دستور كار پلیس قرار گرفت، اما زن جوان هیچ نشانی از مرد ناشناس در دست نداشت.  برای همین مژگان به كمك دوستانش تصمیم گرفتند در كنار پلیس گشت منطقه، برای پیدا شدن متهم تلاش كنند. بالاخره نزدیك دو هفته بعد از حادثه، متهم توسط شاكی در حوالی پارك شناسایی شد و او را تحویل ماموران پلیس دادند.  متهم كه جوانی 30 ساله به نام سلمان است به اتهام خود اعتراف كرد و گفت: «اولین بار است به تهران می‌آیم و برای كارگری آمده بودم. روز حادثه در پارك مشغول استراحت بودم كه یك دفعه چشمم به یك خانم افتاد و یكدفعه وسوسه شدم كه او را مورد آزار و اذیت قرار دهم. بعد هم با تهدید چاقو نیت خود را عملی كردم.»
با اعتراف متهم و ثبت شكایت شاكی، پرونده برای رسیدگی به شعبه یازدهم دادگاه كیفری یك استان تهران ارجاع شد.  متهم در دادگاه اتهام خود را انكار كرد و گفت: «من این زن را نمی‌شناسم. یك روز او و دوستانش جلوی من را گرفتند و نمی‌دانم، چرا پلیس خبر كردند و من را تحویل ماموران دادند. بعد هم من تحت فشار به آزار و اذیت او اقرار كردم.»
با توجه به دلایل و قرائن موجود در پرونده، قضات دادگاه بعد از رسیدگی به پرونده؛ متهم را به اعدام محكوم كردند.