قصاص  فرجام جنایت  به سبك سریال ستایش

قصاص فرجام جنایت به سبك سریال ستایش


معلم هنر كه با همدستی دختر مورد علاقه دوران مجردی‌اش شوهر او را با سلاح شكاری از پای در آورده بود، با رای دادگاه به قصاص محكوم شد. قضات دادگاه زن جوان را هم به تحمل 15 سال حبس محكوم كردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 28 بهمن 95، با اعلام گزارش شاهد عینی ماجرا، رسیدگی به پرونده قتل مردی جوان كه در اتوبان آزادگان با سلاح شكاری به قتل رسیده بود، آغاز شد.
در جریان تحقیقات، ماموران به همسر مقتول كه الناز نام دارد مظنون شدند.او كه به بهانه پنچر شدن ماشینش همسرش را به اتوبان كشانده بود پرده از راز جنایت هولناك خود برداشت و گفت: چند وقت قبل صفحه اینستاگرام مرد مورد علاقه دوران مجردی ام را دیدم و دوباره با او ارتباط برقرار كردم. او كه با یك خانم دكتر ازدواج كرده، می‌گفت همسرم فرهاد را می‌شناسد و از او بدگویی می‌كرد و می‌گفت فرهاد هرزه است. حرف‌های او من را نسبت به همسرم بدبین كرد و تصمیم گرفتم با كمك شهاب، فرهاد را به قتل برسانم.
بعد از اعترافات الناز، شهاب دستگیر شد و در اعتراف به قتل گفت: روز حادثه الناز به بهانه پنچر شدن ماشینش، همسرش را به اتوبان كشاند و من به او شلیك كردم.
متهمان بعد از تكمیل تحقیقات مقدماتی، در دادگاه كیفری یك استان تهران محاكمه شدند. پدر و مادر فرهاد به عنوان اولیای دم تقاضای قصاص متهم را كردند. همچنین پدر فرهاد به عنوان ولی قهری فرزند مقتول، از جانب او نیز تقاضای قصاص كرد.
شهاب در دفاع از خود در دادگاه گفت: اتهامم را قبول ندارم. من فقط یك تیر به فرهاد شلیك كردم كه آن هم در جریان كشمكش با او به طور ناخواسته اتفاق افتاد.  الناز كه با اتهام معاونت در قتل رو‌به‌روست، در دفاع از خود گفت: اتهامم را قبول ندارم. من همسرم را دوست داشتم و نمی‌خواستم آسیبی به او برسد. حتی یك بار شهاب یك پودر كشنده به من داد كه به فرهاد بخورانم و او را بكشم اما قبول نكردم.
قضات دادگاه بعد از مشورت، الناز را به تحمل 15 سال حبس و شهاب را به قصاص نفس محكوم كردند.