اختتامیه پویش ملی حامیان مردمی تولید برگزار شد

اختتامیه پویش ملی حامیان مردمی تولید برگزار شد


گروه رسانه: اختتامیه نخستین پویش ملی حمت (حامیان مردمی تولید) با حضور جمعی از مسؤولان رسانه ملی، دولتی و تولیدکنندگان داخلی روز گذشته برگزار شد.
به گزارش جام‌جم،  حمید شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی در مراسم اختتامیه نخستین پویش ملی حمت که با حضور جمعی از مدیران وزارت رفاه،محمدمهدی هادوی، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس مرکز ساخت داخل ، حاتم شاکرمی، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،مدیران  شبکه‌های رادیویی و تولید کنندگان و حامیان تولید ملی برگزار شد، گفت: رادیو امروز گام‌های تازه ای را تجربه می‌کند ، چرا که همکاران فعال در معاونت صدا، ماموریت خود را تنها برای تولید یک برنامه محدود اختصاص نداده‌اند، بلکه وارد یک ماموریت فراتر شده‌اند.
شاه آبادی ابراز امیدواری کرد اقدامات و برنامه‌هایی که در شبکه رادیویی ایران به همت برنامه سازان به ویژه در برنامه«نمودار» و همچنین شبکه‌های دیگر در چند وقت گذشته انجام شده است، بتواند فصل جدیدی از نقش رسانه ملی درحل معضلات اجتماعی و همکاری فراگیر مردمی را فراهم کند.
وی با اشاره به همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های گوناگون اجرایی و ستادی مانند وزارت رفاه، ستاد رونق تولید مستقر در معاونت سیما و شبکه‌های سیما، با معاونت صدا اظهار کرد: این همکاری و تعامل، زمینه ساز گام جدیدی در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب در سال رونق تولید شده است.
به گفته معاون صدای رسانه ملی، مسیری که مردم و آحاد جامعه انتخاب کرده‌اند نیازمند پشتیبانی و جهش جدی اقتصادی برای دستیابی به اهداف بلند کشور است، باید به این موضوع توجه داشت که حدود یک دهه است رهبر انقلاب در نامگذاری‌های سال به موضوعات مرتبط با اقتصاد توجه می‌کند و این نشان از یک خلا جدی و کانون اهمیت در این حوزه دارد.
شاه آبادی با بیان این‌که رسانه در این موضوع نقش مهمی در راستای فرهنگ‌سازی دارد، خاطر نشان کرد: کار رسانه این است که ظرفیت‌های ناشناخته و ظرفیت‌های کمتر به میدان آمده را به درستی شناسایی کند و زمینه‌ساز تحقق ظرفیت‌ها باشد. زمانی که کشور در شرایط تحریم قرار می‌گیرد به طور طبیعی موضوعات تازه برای کشور پدید می‌آید و نقش رسانه در این حوزه تنها بیان موضوعات و گزارش‌ها نیست و باید بسترهای عملی در این موضوع فراهم شود.