خودكشی داماد شكست‌خورده بعد از گروگانگیری

خودكشی داماد شكست‌خورده بعد از گروگانگیری

مرد خشمگین كه ساكنان خانه باجناقش را به گروگان گرفته بود، پس از ناكامی در اجرای نقشه‌اش وقتی خود را در محاصره همسایه‌ها دید، خودكشی كرد.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 14 و 28 دقیقه یكشنبه بیست وهفتم بهمن امسال یكی از ماموران كلانتری نارمك با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشكوك مرد 30 ساله‌ای دریكی ازمحله‌های شرق پایتخت خبر داد. با دستور بازپرس جنایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در محل حاضر شدند. آنها مشاهده كردند مرد جوان بر اثر ضربه‌هایی كه به بدنش اصابت كرده، فوت شده و در چند قدمی وی نیز چاقویی كه لكه‌های خون روی آن نقش بسته، افتاده است. 
در این مرحله ماموران به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند كه معلوم شد آنها صدای كمك خواهی و فریاد از خانه مرد همسایه‌شان شنیده‌اند و زمانی كه برای بررسی ماجرا از خانه‌هایشان به خیابان آمدند، مشاهده كردند مرد جوانی در حال فرار از خانه همسایه‌شان است. مرد غریبه چاقویی به دست داشت. سمتش رفتند تا او را خلع سلاح كنند و به پلیس تحویل دهند كه موفق نشدند و مرد چاقو به دست در مقابل چشمان آنها با چاقویی كه دستش بود ضربه‌هایی به خود زد كه همین باعث مرگش شد.
در تحقیقات بعدی معلوم شد مردی كه دست به خودكشی زده باجناق سابق همسایه‌شان بوده است. همچنین ماموران برای مشخص شدن سرنوشت اعضای خانواده‌ای كه مرد فوت شده از خانه آنها فرار كرده و بیرون آمده، وارد خانه مورد نظر شدند. آنها زمانی كه وارد آنجا شدند با صدای ناله و كمك خواهی رو به رو شدند. در بررسی از خانه در یكی از اتاق‌ها مرد صاحبخانه و فرد دیگری را زخمی یافتند و دو نفر دیگر را هم با دست و پا بسته یافته و نجات دادند. دو مرد زخمی به كمك امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. ماموران به تحقیق از نجات یافتگان پرداختندكه یكی از آنها گفت: همگی همراه مرد صاحبخانه در خانه او بودیم كه باجناق سابقش به زور و تهدید با چاقویی كه به دست داشت وارد خانه وی شد و همه ما را تهدید كرد. بعد روبه باجناق سابقش كرد وگفت كه باید طلاها و پول‌هایی كه به زن سابقش داده ، همراه هدایایی كه آن زن پس نداده را به وی بازگرداند، در غیر این صورت بلایی سر وی می‌آورد.
 وی افزود: او باجناقش و دو نفر دیگر را زخمی كرد و بعد من و فرد دیگری را تهدید و دست و پایمان را با طناب بست. چهار ساعت گروگان این مرد چاقو به دست بودیم و هر لحظه می‌ترسیدیم كه ما را هم به قتل برساند. بعد از ناكامی در نقشه‌اش فرار كرد. 
 پرونده‌ای در این باره تشكیل شد و تحقیقات پلیسی درباره دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.