رابطه سرد در همین شروع كار !

اخبار شنیده شده از باشگاه استقلال، حکایت از اختلاف میان مجیدی و فتح‌ا... زاده دارد

رابطه سرد در همین شروع كار !

 علی فتح‌ا...‌زاده به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال انتخاب شد. او از این به بعد نفر اول باشگاه خواهد بود. فتح‌ا...‌زاده به آرزویی كه در سر داشت رسید و برای چندمین بار در دو دهه گذشته بر مسند ریاست این باشگاه نشست. البته او فعلا به صورت سرپرست در این باشگاه كار می‌كند و باید دید آیا در نهایت مدیرعامل می‌شود یا نه؟
در همین شروع كار اما شایعات زیادی به گوش می‌رسد مبنی بر این‌كه علی فتح‌ا...‌زاده و فرهاد مجیدی رابطه خوبی با هم ندارند. البته سرپرست استقلال در این ماه‌ها و در این سال‌ها همواره به خوبی درباره فرهاد صحبت كرده است، اما ظاهرا این مجیدی است كه به واسطه بعضی از نزدیكانش مقابل او ایستاده است.
فتح‌ا...‌زاده حتی در یكی از برنامه‌های تلویزیونی كه حاضر شده بود به تعریف و البته حمایت از مجیدی پرداخت. سرپرست استقلال حتی در زمانی كه مجیدی سرمربی تیم شد به حمایت از او پرداخت، ولی از روزی كه فتح‌ا...‌زاده، سرپرست استقلال شده مجیدی كاملا منفعل عمل كرده است.
یكی از نزدیكان استقلال در این باره به جام‌جم توضیح داد: «فعلا خبری از ارتباط یا جلسه آنها نیست.» فتح‌ا...‌زاده دو سه روزی است سرپرست باشگاه استقلال شده، اما از روز گذشته که به صورت رسمی كارش را در آنجا آغاز كرد، تا دیروز فرهاد مجیدی نسبت به انتخاب او هیچ واكنشی نشان نداد. او حتی یك پیامك تبریك هم به فتح‌ا...‌زاده نفرستاد. دیروز وقتی با یكی از نزدیكان مجیدی در این باره صحبت می‌كردیم، گفت احتمالا این موضوع به دلیل درگیری‌های كاری او بوده است، ولی آنچه عیان است، فرهاد موافق حضور فتح‌ا...‌زاده نبوده و نیست.
سرپرست استقلال در گذشته نشان داده اگر یك مربی نتیجه نگیرد دست به تغییرات می‌زند. مجیدی هم به همین دلیل ترس داشت كه مبادا فتح‌ا...‌زاده به استقلال بیاید و بخواهد خیلی زود دست به تغییرات روی نیمكت بزند. البته بعید به نظر می‌رسد باشگاه كلا تا پایان فصل بخواهد در این زمینه كاری كند. از سویی هفته‌های نسبتا زیادی تا پایان فصل مانده، بنابراین فرهاد می‌تواند تا آن زمان قدرت خود را تثبیت كند.
این‌كه رابطه فرهاد مجیدی و فتح‌ا...‌زاده تا چه زمانی سرد خواهد بود، سوالی است كه هنوز كسی جواب روشنی برای آن ندارد. اختلاف این دو از زمانی درگرفت كه مجیدی با حمایت از افتخاری مدیرعامل اسبق استقلال، علیه فتح‌ا...‌زاده موضعگیری كرد و حرف‌هایی را علیه مدیریتش به زبان آورد. ظاهرا خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه در تلاش است دوباره بین آنها آشتی برقرار كند و به همین دلیل به زودی جلسه‌ای را با حضور هر دو خواهد داشت.





فتح‌ا...‌‌زاده: اختلاف استقلالی‌ها نباید به رسانه برسد
علی فتح‌ا...‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال در اولین روز حضور در دفتر استقلال به عنوان نفر اول آبی‌ها درباره وضعیت استقلال، حواشی به وجود آمده و ویروس كرونا حرف زد. بخوانید:
خدا را سپاس می‌گویم كه عمری داد تا دوباره در خدمت تیم محبوبم باشم. احساسم همان احساسی است كه بار اول به استقلال آمدم.
هدف اولم سربلندی استقلال است. سال‌هاست دنبال ستاره می‌گردیم. امیدوارم خدا توفیق دهد كه بتوانم مطابق قولی كه به هواداران دادم، ستاره سوم را ظرف برنامه‌ای سه ساله به هواداران تقدیم كنیم.
بدهی استقلال سنگین است. باید پیش از پایان سال، بدهی خارجی را كه زمان‌بندی دارد پرداخت كنیم و پس از عید نوروز با برنامه‌ریزی بهتر، به حل و فصل سایر بدهی‌ها بپردازیم كه به مشكل نخوریم.
به زودی جلسه‌ای با كادر فنی می‌گذاریم تا با مشكلات تیم بیشتر آشنا شویم.
همكارانم در فوتبال، مدیران باشگاه‌ها و دست‌اندركاران ورزش می‌گویند فراگیری كرونا بالاست و بازیكنان در معرض استقبال هواداران و دست دادن و روبوسی با آنها هستند. این ممكن است آلودگی وحشتناكی در كشور ایجاد كند و بهتر است لیگ برتر را مدتی تعطیل كنیم تا وزارت بهداشت بر شرایط مسلط شود.
بدهی به ایسما گونكالوس و گادوین منشا را باید پرداخت كنیم. مهلت یكی از این بدهی‌ها تا 20 اسفند است و اگر پرداخت نشود، از نقل و انتقالات محروم می‌شویم.
رقم یكی از این بدهی‌ها، دو میلیارد تومان است. مشكلات زیادی داریم كه باید با همفكری و همدلی با دوستان، آن را حل كنیم.
درباره مصاحبه‌های مدیران باشگاه استقلال علیه یكدیگر در روزهای گذشته هم باید بگویم اختلافات نباید به مطبوعات كشیده شود و هیچكس اختلافات خانوادگی خود را بیرون از خانه جار نمی‌زند. باید مشكلات را با هم حل كنیم و تلاش می‌كنیم اتحاد و همدلی را به باشگاه برگردانیم.