قتل زن میانسال در خانه ویلایی

قتل زن میانسال در خانه ویلایی


زن میانسال با انگیزه‌ای نامعلوم در خانه ویلایی در حال احداث در محله شهرك غرب تهران به قتل رسید.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 23 و 57 دقیقه شامگاه هجدهم اسفند امسال یكی از ماموران كلانتری شهرك قدس با مصطفی  واحدی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس تلفنی گرفت و او را در جریان قتل زنی میانسال در خانه ویلایی نیمه‌كاره‌ای در محله شهرك غرب تهران قرار داد.  تیم جنایی با حضور در محل، مشاهده كردند كه جسد زن میانسال داخل فرغون و كنار چاله آسانسور در محوطه پاركینگ ساختمان ویلایی نیمه‌كاره افتاده است. وجود آثار ضرب و جرح روی بدنش، حاكی از درگیری او با عامل یا عاملان این جنایت داشت. همچنین برروی سر او آثار جراحات و ضربه‌هایی وجود داشت .
ماموران در بررسی محل، خودروی پراید مشكی رنگی یافتند كه بوی عطر زنانه در آن پیچیده  بود. در این مرحله، ماموران برای مشخص شدن هویت مالك خودروی بدون سرنشین به استعلام از پلیس راهور پرداختند تا این‌كه مشخص شد خودرو متعلق به یك زن 57 ساله است كه مشخصات ظاهری و تصویر وی با همین زن كشته‌شده مطابقت دارد. با مشخص شدن هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در جریان تحقیقات قضایی از محل جنایت معلوم شد نگهبان محله شاهد ماجرای این قتل بوده كه این مرد مورد تحقیق قرار گرفت و به بازپرس جنایی گفت: «نگهبان  محله‌ام و شب‌ها همه جا را زیر نظر می‌گیرم. ساعت هشت شب بود كه دیدم زن میانسال - مقتول - در حالی كه سوارخودروی پراید مشكی بود، وارد همین ساختمان نیمه‌كاره ویلایی شد. بعد از آن كارگر آنجا كه مرد جوانی بود، در را بست. گفتم شاید آن زن از اقوام مرد نگهبان باشد و توجهی نكردم تا این‌كه یك ساعت و 30 دقیقه بعد، دیدم مرد نگهبان همراه دو مرد دیگر كه انگار در آن ساختمان حضور داشتند در حالی كه ساك‌هایی همراهشان بود، سراسیمه در حال دویدن و دورشدن از كوچه هستند. به موضوع مشكوك شده و وارد ساختمان شدم. با دیدن جسد با پلیس تماس گرفتم.»
با شناسایی هویت مرد نگهبان  او و دو مردی كه با وی از محل جنایت متواری شده‌اند، تحت تعقیب ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران  قرار گرفتند.