‍ پیشتازی تام کروز در شبکه نمایش

‍ پیشتازی تام کروز در شبکه نمایش

جدول پخش شبکه نمایش که از ابتدای اسفند سال گذشته به دلیل همه گیری بیماری کرونا و لزوم پر کردن اوقات فراغت هموطنان در قرنطینه خانگی تغییر کرده بود، از امروز به روال قبل برگشته است.
به گزارش جام جم، فیلم های این شبکه علاوه بر ساعت ۶ بامداد روز بعد در ساعت ۱۵ نیز تکرار می‌شوند. همچنین این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از تام کروز در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته است.
ماجراهای عروسک دست ساز آذری
فیلم «تکم چی» سه شنبه به مناسبت روز صنایع دستی ساعت 13 روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.
کارگردان: یدا... صمدی
 بازیگران: عاطفه نوری، رحمان باقریان، بنفشه صمدی و  محمود عزیزی.
قصه: تکم یک عروسک دست ساز چوبی و سنتی آذری است و هر چند به خودی خود شاید ارزش نداشته باشد، اما خواندن اشعار متناسب با عید و سازگار با زندگی روزمره مردم توسط افرادی که به آنها تکم خوان می‌گویند، به آن هویت خاصی داده است.
این فیلم نیز روایت یک  تکم خوان  است. بخش مرور آثار هنرمندان این هفته شبكه نمایش به کارنامه کاری تام کروز  تعلق دارد. فیلم‌های سینمایی این بازیگر با عناوین شوالیه و روز، شرکت، فراموشی، چند مردخوب، وثیقه، مرد بارانی و آخرین سامورایی به ترتیب ازامشب تا جمعه، ساعت ٢١ پخش
خواهند شد.
بازمانده های جنگ
فیلم «آژانش شیشه ای» فردا ساعت 23 روی آنتن خواهد رفت.
کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا
بازیگران: پرویز پرستویی، رضا کیانیان، حبیب رضایی و اصغر نقی زاده.
قصه: عباس، بسیجی خراسانی است که از سال‌های حضورش در جنگ ایران و عراق، ترکش خمپاره‌ای در کنار شاهرگ گردنش باقی مانده‌است. به اصرار همسرش، نرگس برای معاینه به تهران می‌آید و در خیابان به شکل اتفاقی با همرزم سابقش، حاج کاظم روبه‌رو می‌شود که مشغول مسافرکشی است.
پزشک، وضعیت عباس را بحرانی تشخیص می‌دهد و توصیه می‌کند هرچه زودتر برای بیرون آوردن ترکش به لندن برود.
علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی جذاب می‌توانند به ترتیب ببرهای پرنده، آژانس شیشه‌ای، تله، بهترین تیم، خاکریز، بالن و مسیر همیشگی را از امشب تا جمعه‌شب در ساعت ٢٣ این هفته تماشا كنند.
آخرین سامورایی
فیلم «آخرین سامورایی» روز جمعه آتی ساعت 21 پخش خواهد شد.
کارگردان: ادوارد زوئیک
بازیگران: تام کروز، کن واتانابه، هیرویوکی سانادا، تونی گلدوین و تیموتی اسپال.
قصه: داستان این فیلم کپی‌برداری از رقصنده با گرگ به کارگردانی کوین کاستنر بوده، اما با پایانی متفاوت. تام کروز برای حضور در این فیلم، چندین ماه آموزش شمشیرزنی دید.
تاجر اتومبیل های لوکس
فیلم «مرد بارانی» پنجشنبه ساعت 21 پخش خواهد شد.
کارگردان: بری لوینسون
بازیگران: داستین هافمن، تام کروز و والریا گولینو
قصه: چارلی بابیت (تام کروز) جوانی که غرق  در تجارت اتومبیل‌های لوکس است باخبر می‌شود پدرش فوت شده و خانه سه میلیون دلاری‌اش را به برادر نادیده‌اش، ریموند (داستین هافمن) که مبتلا به ساوانت اوتیسمی است
بخشیده‌ است.