شیما، قربانی پیرمرد شیطان‌صفت شد

ادعای جدید در ماجرای ناپدید شدن دختر نوجوان

شیما، قربانی پیرمرد شیطان‌صفت شد



پرونده ناپدید شدن دختر 14 ساله در تهران، بعد از گذشت بیش از یک سال با اعترافات متهم پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. پدر شیما با انتشار فیلمی از قتل دخترش توسط متهم پرونده خبر داد.
به گزارش خبرنگار جام جم، رسیدگی به این پرونده جنجالی از 26 مرداد سال گذشته و به دنبال ناپدید شدن دختر 14 ساله‌ای به نام شیما آغاز شد. خانواده شیما در تحقیقات گفتند؛ دخترشان بعد از دعوایی در خانه بیرون رفته و بعد از چند ساعت تماس گرفته و گفته در پایانه آرژانتین است و به‌زودی به خانه برمی‌گردد. اما دیگر به خانه برنگشته بود.
پدر شیما در تحقیقات گفت: من بیرون از خانه در جست‌وجوی شیما بودم که او با مادرش تماس گرفت و ادعا کرد در پایانه آرژانتین است. وقتی برگشت او به خانه طول کشید، خودم راهی پایانه شده و مغازه‌ای را که دخترم ازآنجا به خانه زنگ‌زده بود ، پیدا کردم. با تحقیق از صاحب مغازه و کارگرهای آنجا متوجه شدم، دخترم سوار خودروی پژو پرشیایی سفید شده و پایانه را ترک کرده است. راننده پژو مرد سالخورده‌ای به نام بهلول است که به گفته همکارانش دخترم را اغفال کرده و با خود برده بود.
پس‌ازاین شکایت تحقیقات روی بهلول آغاز و مأموران او را دستگیر کردند. بهلول در تحقیقات مدعی شد مسافربر است و این دختر را از پایانه بیهقی سوار کرده و به مقابل خانه‌ای در نظام‌آباد رسانده است.
این ادعا از سوی مأموران بررسی و مشخص شد او دروغ گفته و دختر نوجوان را به خانه برده است. با افشای این موضوع، دوباره از بهلول تحقیق شد که این بار ادعا کرد دختر را به خانه برده و چند روزی در خانه‌اش بوده و یک روز صبح وقتی از خواب برخاسته، متوجه شده شیما فرار کرده است.
درحالی‌که مرد سالخورده منکر اطلاع از سرنوشت این دختر بود، با صدور قرار قانونی آزاد شد. 14 ماه بعد از ناپدید شدن این دختر، پدرش با انتشار فیلمی در فضای مجازی از رئیس قوه قضاییه درخواست کرد بهلول دستگیر و سرنوشت دخترش مشخص شود. در ادامه با دستور حجت‌الاسلام رئیسی به دادستان تهران این پرونده که به خاطر پیدا شدن دختری با مشخصات شیما به مشهد رفته بود، به تهران ارسال و دوباره رسیدگی شد. در ادامه سرپرست دادسرای جنایی تهران، متهم را احضار و او را به خاطر تناقض‌گویی بازداشت کرد.
بهلول این بار ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: دختر نوجوان را به خانه آورده و او چند روز در خانه‌اش بوده است. یک روز صبح وقتی از خواب بیدار شده، متوجه مرگ شیما شده و از ترس جسد او را در ماشین گذاشته و در حوالی کاشمر دفن کرده است.
با این اعتراف تیم جنایی راهی محل دفن جسد شده، اما اثری از پیکر او پیدا نکردند. تحقیقات از بهلول ادامه داشت تا این‌که دیروز پدر او با انتشار فیلمی در اینستاگرام درحالی‌که اشک می‌ریخت از قتل دخترش به دست بهلول خبر داد و گفت:بهلول بعد از قتل دخترم جسدش را در کنار رودخانه‌ای در زادگاهش دفن کرده، اما هنوز جسد پیدا نشده است.