کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

هفت عضو یک خانواده به خاطر واژگونی خودرو و سقوط آن به تالاب شادگان فوت کردند.
ساعت یک و 19 دقیقه بامداد جمعه شانزدهم آبان امسال، حادثه واژگونی خودروی ساینا حوالی روستای رگبه در محور شادگان – دارخوین به اورژانس گزارش شد. نیروهای امدادی اورژانس در محل حاضرشده و مشاهده کردند هفت نفراز سرنشینان خودرو ازجمله مرد ۳۰ ساله، دو کودک هفت و ۱۳ ساله و چهار زن ۲۵ تا ۷۰ ساله به دلیل سقوط خودرو به داخل تالاب دچار حادثه شده و فوت‌شده‌اند. در ادامه به کمک نیروهای امدادی و آتش‌نشانی، خودرو از داخل تالاب بیرون کشیده و اجساد هفت عضو خانواده پیدا شد. بررسی اولیه پلیس در محل حادثه حاکی از این بود که براثر انحراف و واژگونی خودروی ساینا و نبود گارد ریل و به دنبال آن سقوط خودرو به تالاب، این حادثه مرگبار رخ‌داده است.
یکی از ورزشکاران و باشگاه‌داران معروف مشهد در پی هتاکی و اهانت به ائمه اطهار (ع) بازداشت شد. این مرد که صفحه اینستاگرامش دنبال کنندگان زیادی دارد، در پی محدودیت‌های بهداشتی کرونا و ابلاغیه ستاد کرونای خراسان رضوی مبنی بر ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی، پستی اینستاگرامی را در صفحه شخصی‌اش انتشار داد و با اعتراض به بسته شدن باشگاه‌های ورزشی به ائمه اطهار (ع) اهانت کرد. این اقدام او با واکنش‌های تندی از سوی کاربران روبه‌رو شد و جمعی از مردم مشهد در پی این اهانت مقابل باشگاه او تجمع کردند. وی با حکم دادستانی بازداشت شد.
جرثقیل ۳۰ تنی با ساختمان مسکونی چهار طبقه در محدوده بلوار طالقانی کرج برخورد کرده و حادثه آفرید. این جرثقیل به دلیل نبود کنترل و نبود هدایت‌کننده (راننده) از قسمت عقب به پنجره طبقه اول واحد مسکونی ساختمان چهار طبقه در محدوده بلوار طالقانی کرج برخورد کرد و قسمت انتهایی جرثقیل وارد ملک مسکونی شد. بخشی از طبقه اول ساختمان تخریب شد، اما کسی کشته و مصدوم نشد.
دندانپزشک قلابی که غیرقانونی طبابت می‌کرد از سوی پلیس رامسر بازداشت شد. گزارشی در دستور کار پلیس رامسر قرار گرفت مبنی بر این‌که فردی به‌عنوان دندانپزشک غیرمجاز در یک دندانپزشکی، کار می‌کند. مأموران او را که بدون مجوز و مدارک پزشکی به‌عنوان دندانپزشک به مدت چهار ماه در این محل فعالیت داشت، شناسایی کردند و او در مطبش بازداشت شد.