دزد خودرو، با ربودن پسر همدستش گریخت

دزد خودرو، با ربودن پسر همدستش گریخت

زن شیشه‌ای با همدستی شوهر موقتش، دزد سریالی خودروها در تهران بودند. زن جوان از سوی پلیس دستگیر و مدعی شده شوهرش با ربودن پسر دو‌ساله‌اش گریخته است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، از اواسط تابستان امسال گزارش سرقت خودروهای سمند، پژو و پراید در پلیس آگاهی مطرح شد. سارق یا سارقان، چند روز  بعد خودرو را در محلی خلوت و در حالی که لوازم باارزش آن سرقت شده بود،
رها می‌كردند.
تحقیقات ادامه داشت تا این‌كه هفته گذشته مردی با مراجعه به پلیس از سرقت خودروی پژو 405 خود خبر داد و گفت: كنار بوستانی خودرو را پارك كردم و برای شستن سرو صورتم سمت آبخوری رفته و برای چند لحظه سوئیچ راروی سكوی آبخوری گذاشتم تا با پارچه سر و صورتم را پاك كنم. اما یكدفعه متوجه سرقت سوئیچ شدم، سمت محل پارك خودرو رفتم و دیدم خودرویم سرقت شده است.
پلیس در جست‌و‌جوی سارق بود تا این‌كه دو روز بعد از این سرقت، شاكی به پلیس خبر داد كه خودرویش را در نزدیكی بوستانی در محله شوش  به طور اتفاقی دیده كه زن و مردی جوان در آن نشسته‌اند و  برای دستگیری آنها كمك خواست.  
ماموران به آن محل  رفتند، اما قبل از حضور مامورن راننده با پیاده كردن زن جوان محل را ترك كرده بود.
زن جوان دستگیر شد و در تحقیقات گفت: چند سال قبل با اجبار خانواده‌ام با مرد خلافكاری ازدواج كردم، او مرا معتاد به شیشه و مجبور به موادفروشی می‌كرد. مرد خلافکار چند ماه قبل با رها كردن من و پسر دو‌ساله‌مان به محلی نامشخص رفت و از او خبر نداشتم. برای تامین هزینه زندگی‌ام سر چهارراه‌ها دستمال‌كاغذی می‌فروختم تا این‌كه با یك دزد حرفه‌ای
آشنا شدم.
با او به محل‌های سرقت می‌رفتم و با سوء‌استفاده از غفلت رانندگان خودروی‌شان را سرقت می‌كردیم. او مرا به عقد موقت خود درآورد و برای من و پسرم خانه‌ای اجاره كرد. امروز در میدان شوش از من خواست برایش سیگار بخرم كه وقتی پیاده شدم، پسر دوساله‌ام را ربود و با خود برد.
پرونده سرقت‌های سریالی این زن و شوهر فراری‌اش در دادسرای سرقت تهران و پرونده ربوده شدن فرزندش در دادسرای جنایی تهران در دست بررسی  است.