کلاهبرداری مامور قلابی یگان‌ویژه  از دختران دم بخت

کلاهبرداری مامور قلابی یگان‌ویژه از دختران دم بخت


مردی که با جعل عنوان مامورقلابی یگان ویژه، به بهانه ازدواج از دختران دم‌بخت و به بهانه استخدام از مردان کلاهبرداری می‌کرد، بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل آبان امسال دختری با حضور در اداره‌پنجم پلیس‌آگاهی تهران از مردی به اتهام اغفال و کلاهبرداری شکایت کرد.
شاکی در جریان تحقیقات گفت: چهار ماه پیش با مردی حدود 35 ساله به نام عمران آشنا شدم. او می‌گفت مامور یگان ویژه پلیس است. هر وقت قرار داشتیم، لباس نوپوی پلیس به تن داشت. دیدن او در این لباس باعث شد به او اعتماد کنم. او از من خواستگاری کرد، اما چند روز قبل از مراسم رسمی خواستگاری تماس گرفت و خواست به خاطر مشکل مالی که برایش پیش آمده، مراسم با تاخیر برگزار شود. برای این‌که مشکلش حل شود، خودروی پژو 206 خود و 120 میلیون تومان پول نقد را به او دادم که بعد از آن تلفن همراهش خاموش شد و متوجه شدم فریبم داده‌است.
بعد از این شکایت، تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد تا این‌که چند روز پیش مخفیگاه متهم درجنوب تهران به دست آمد و او در آنجا بازداشت شد. در بازرسی از مخفیگاه متهم، لباس و تجهیزات پلیسی کشف شد. متهم با انتقال به پلیس‌آگاهی تهران  بازجویی شد و درجریان تحقیقات به پنج مورد فریب و کلاهبرداری از دختران جوان و نیز چهار مورد کلاهبرداری با وعده استخدام از مردان اعتراف کرد. تاکنون شش نفراز شاکیان شناسایی و از او شکایت کرده‌اندکه تحقیقات در این باره ادامه دارد.