کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

عوامل تهیه و انتشار كلیپ‌های توهین‌آمیز به ایل‌های بهمئی و طیبی در فضای مجازی بازداشت شدند. در چند روز گذشته در واتس‌اپ و اینستاگرام كلیپ‌هایی با مضمون توهین به ایلات بزرگ بهمئی و طیبی در استان‌های همجوار تهیه و منتشر شده بود. این كلیپ‌ها احساسات مردم را جریحه‌دار كرده بود كه پلیس فتا تحقیقات را در این باره آغاز كرد و افرادی در این باره بازداشت شدند.
یكی از دو زنی كه وارد خانه‌ای در فاروج شده و بعد از بستن دست و پای زن صاحبخانه اموالش را دزدیده بودند، بازداشت شد. زنی با حضور در كلانتری 11 شهرستان فاروج شكایت كرد كه دو زن به زور وارد خانه ‌اش شده‌اند و بعد از بستن دهان و دستان و پاهایش طلا و جواهرهای او را سرقت كرده‌اند. متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و یكی از سارقان شناسایی و در مخفیگاهش بازداشت و بخشی از طلاهای سرقتی از آنها كشف شد و همدستش تحت تعقیب قرار گرفت.
فردی كه فیلم عروسی زوجی را در شبكه‌های اجتماعی منتشر كرده بود، بازداشت شد. زوجی با حضور در پلیس فتای تهران شكایت كردند كه فرد‌ی ناشناس دریكی ازشبكه‌های اجتماعی عكس‌ها و فیلم عروسی شان كه درحافظه جانبی گوشی تلفن‌همراهش بوده را منتشر كرده است. در ادامه تحقیقات، مردی در این باره شناسایی و بازداشت شد و اعتراف كرد برای سرگرمی اقدام به این كار كرده است.
دو مرد كه در جریان در‌گیری خیابانی جوانی را در شهر همدان كشته بودند، بازداشت شدند.این دو نفر نوزدهم شهریور امسال در میدان باباطاهر همدان با جوان ۲۵ سال‌های درگیر و او را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده و متواری شده بودند. با شناسایی هویت متهمان آنها تحت تعقیب قرار گرفتند و با گذشت چند ماه چند روز پیش بازداشت شدند. آنها اعتراف كردند كه به علت درگیری و اختلاف‌های قبلی آن جوان را كشته‌اند.