قتل شوهر معشوقه بعد از 3 بار ناكامی

قتل شوهر معشوقه بعد از 3 بار ناكامی

مرد جوان كه به اتهام قتل شوهر زن مورد علاقه‌اش بازداشت شده بود، اعتراف كرد كه بعد از سه بار اجرای ناموفق، سرانجام با ضربه‌های چاقو او را كشته است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، صبح بیست وهفتم مهر امسال مرد جوانی در خانه‌شان در طبقه سوم ساختمانی در حوالی خیابان مدنی تهران با ضربه‌های چاقو زخمی شد و در بیمارستان فوت كرد.  با گزارش این جنایت به بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات از زن مقتول آغاز شد كه او ابتدا مدعی شد وقتی از خرید به خانه بازگشته شوهرش را زخمی یافته، اما در تحقیقات بعدی گفت كه عشق قدیمی‌اش فرشید شوهرش را كشته است.
 این زن با دستور قضایی بازداشت و فرشید تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بعد از چند هفته فرار، چند روز پیش در یكی از شهرستان‌های شمال شرقی كشور بازداشت شد. متهم دو روز پیش سكوتش را شكست و اعتراف كرد كه نقشه قتل را همسر مقتول طراحی كرده و بعد از سه بار ناكامی در اجرای نقشه، مرد جوان را كشته است.
وقتی فرشید با همسر مقتول رو‌به‌رو شد، این زن ادعا كرد كه فقط از او خواسته شوهرش را تنبیه كند و فكر نمی‌كرده كه او را بكشد. برای عامل جنایت به اتهام مباشرت در قتل عمدی و برای همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل عمدی قرارقانونی صادر شد.