اسیدپاشی مرگبار دختر نوجوان روی پدر

اسیدپاشی مرگبار دختر نوجوان روی پدر

دختر 17ساله بعداز دعوا با پدرش روی او اسید ریخت و جنایتی تلخ را رقم زد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت11 صبح دیروز نوزدهم آبان امسال یکی از ماموران کلانتری ونک با مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و ازمرگ مشکوک مرد 50ساله‌ای براثر سوختگی
خبرداد.  مرد میانسال که براثر ریختن مایع  لوله‌بازکن روی چهره و بدنش دچار سوختگی شده ساعت
3بعداز ظهر یکشنبه  از خانه‌اش در یکی از محله‌های شهرستان ورامین به  بیمارستان مطهری منتقل شده،  اما با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت سوختگی بعداز 20ساعت
 فوت شد.  برادر این مرد در تحقیقات گفت: هنوز مرگ برادرم را باور ندارم. او در یکی از محله‌های شهرستان ورامین همراه همسر و دختر 17ساله‌اش و پسر معلولش  زندگی می‌کرد. دختر برادرم از بیماری  روحی رنج می‌برد و مدتی تحت درمان بود. من در خانه بودم که همسر برادرم تماس گرفت و خبر داد برادرم درخانه دچارحادثه شده و کمک خواست. خودم را به خانه برادرم رساندم، اما با صحنه  عجیبی روبه‌رو شدم، او دچار سوختگی شدیدی شده بود.
 آنطور که همسر برادرم ادعا می‌کرد، برادرزاده 17 ساله‌ام بعد از درگیری با برادرم عصبانی شده و روی او اسید ریخته بود. برادرم را به مرکز درمانی در شهرمان و بعد  به تهران آوردیم. امید داشتیم شاید زنده بماند اما این گونه نشد و او پیش از ظهر دوشنبه فوت کرد.
به دلیل این‌که محل اسیدپاشی در شهرستان ورامین بود، پرونده از سوی بازپرس جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در دستور کار پلیس ورامین قرار گرفت و قرارشد این پرونده در دادسرای شهرستان ورامین  مورد بررسی  قرار گیرد.