کوری، پایان درگیری 2میوه‌فروش

کوری، پایان درگیری 2میوه‌فروش

درگیری دو میوه‌فروش بر سر محل بساط با کوری یکی از آنها و درخواست قصاص برای متهم پایان گرفت.



به گزارش خبرنگار کیفری جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل و به دنبال درگیری دو میوه‌فروش در محله سعادت‌آباد آغاز شد. این دو مرد بر سر محل فروش میوه با هم درگیر و یکی از آنها با میخ باعث کوری یک چشم همکارش شده بود.
شاکی بعد از بهبود حالش در شکایت خود گفت: با چرخ‌دستی در محله سعادت‌آباد میوه می‌فروختم و از این راه هزینه زندگی‌ام را تامین می‌کردم. متهم هم در آن منطقه میوه می‌فروخت و به من زور می‌گفت که باید جای دیگری بروم. سر این موضوع اختلاف داشتیم تا این‌که چند روز قبل با هم درگیر شدیم. او چوبی که انتهای آن میخ بود را برداشت و ضربه‌ای به صورتم زد که میخ در چشمم فرو رفت. در بیمارستان خیلی تلاش کردند چشمم را حفظ کنند اما شدت صدمات باعث شد آن را تخلیه کنند.
با توجه به شکایت شاکی و درخواست قصاص از سوی او، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم دیروز در شعبه هفتم پای میز دادگاه قرار گرفت.
ابتدای این جلسه شاکی دوباره درخواست قصاص چشم را مطرح کرد و گفت: بعد از این حادثه بینایی یک چشمم را از دست داده‌ام و دیگر نمی‌توانم کار کنم. درخواست قصاص دارم و از شکایت خود گذشت نمی‌کنم.
سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من درگیری با شاکی را قبول دارم، اما باعث کوری او نشدم. سال‌ها بود در سعادت‌آباد میوه می‌فروختم. همه دارایی‌ام یک چرخ‌دستی بود. مدت‌ها تلاش کردم تا مشتری به دست بیاورم تا این‌که شاکی به محل کار من آمد و میوه می‌فروخت. او مشتری‌های من را کم کرده بود. چند بار دوستانه از او خواستم چند خیابان پایین‌تر برود و نان مرا آجر نکند، اما قبول نکرد. روز حادثه او فحاشی کرد و بعد هم درگیری آغاز شد. من او را زدم اما باعث کوری چشم شاکی نشدم. پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه با توجه به درخواست قصاص از سوی شاکی، برای صدور حکم وارد شور شدند.