سوءمدیریت، باعث وضع فعلی خوزستان

سوءمدیریت، باعث وضع فعلی خوزستان

سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان



 در اسلام آمده است ما برای ورود به جهنم به انجام گناه نیاز نداریم. همین که ترک افعال واجب کنیم باعث می‌شود جهنمی شویم. آقایان  مسؤولیت و مدیریت‌های کلان و خطیر را به عهده می‌گیرند و کمترین واکنش‌شان در قبال این  مسؤولیت‌ها ترک فعل است.  مسؤولیتی را به عهده می‌گیرند و گاه هیچ‌یک از این  مسؤولیت‌ها را انجام نمی‌دهند یا این‌که 10درصد از وظایف‌شان را پیش می‌برند.
ترک فعل  مسؤولان در خوزستان مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده و شاهد بی‌مدیریتی‌های بسیاری بوده‌ایم. امروز مشکلات خوزستان به سبب ترک فعل، ضعف مدیریتی و ناتوانی مدیریتی است. آنچه امروز خوزستان را درگیر کرده همین موضوعات است.
استان خوزستان با تولید بیش از 70 تا 80 درصد سرمایه کشور، یکی از محروم‌ترین مناطق است. از طرفی سالانه بودجه خوبی هم به استان تخصیص پیدا می‌کند. بنابراین بودجه خوبی هم وارد استان می‌شود و تولید ثروت خوبی هم در استان شکل می‌گیرد که این موضوع با وضع فعلی استان اصلا همخوانی ندارد. علت آن هم همان‌طور که پیشتر بیان شد، سوءمدیریت، ترک فعل و ضعف مدیریتی است که امروز خالق وضعیت فعلی خوزستان است. برهمین اساس باید با افراد خاطی که ترک فعل دارند یا موجب تضعیف و حیف و میل بودجه شده‌اند، برخورد کرد. از طرفی ما به عنوان نماینده مجلس از هرکس که بتواند طرح یا لایحه‌ای برای محاکمه مدیران نالایق خوزستانی و کشاندن آنها پس از پایان دولت تنظیم کند تا بتوانیم از طریق مجلس پیگیر شویم، استقبال می‌کنیم. امیدوارم شاهد این باشیم قوه‌قضاییه در راستای اهداف عالی خود که مبارزه با فساد است بتواند موفق عمل کند.