گروگانگیری پسر عاشق برای گرفتن جواب بله!

گروگانگیری پسر عاشق برای گرفتن جواب بله!

پسر جوان وقتی فهمید دختر مورد علاقه‌اش قصد ازدواج با خواستگار دیگری را دارد، او را در خانه‌اش  به گروگان گرفت.  
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ظهر 29 مهر امسال، زنی هراسان با مراجعه به ماموران پلیس تهران از گروگان گرفته شدن دختر جوانش خبر داد. این زن به ماموران گفت: دخترم مدتی است با پسری آشنا شده و آنها قرار بود با هم ازدواج کنند. امروز دخترم برای دیدن این پسر از خانه بیرون رفت اما ساعتی قبل پیامی همراه یک آدرس برایم ارسال کرد و مدعی شد توسط آن پسر به نام سینا به گروگان گرفته شده و احتمال دارد توسط او به قتل برسد. پس از گزارش این گروگانگیری، تیمی از ماموران با دستور قضایی راهی محل شدند اما هر چه در زدند، کسی در را باز نکرد. به همین دلیل از بالای دیوار وارد خانه شدند و دختر جوان را با دست و پای بسته در یکی از اتاق‌ها پیدا کردند. پسر گروگانگیر هم در خانه حضور داشت که بازداشت شد.
روز گذشته قاضی صاحب جمعی، بازپرس جنایی تهران به تحقیق از متهم و شاکی پرداخت. دختر جوان در شکایت خود گفت: مدتی است با سینا آشنا شده و قرار بود با هم ازدواج کنیم. در این مدت هم چند بار به گردش رفتیم. چند روز قبل پسری به خواستگاریم آمد که به او جوابی ندادم. سینا خیلی شکاک بود و فکر می‌کرد من می‌خواهم با آن خواستگار ازدواج کنم. به همین علت به بهانه این‌که مادرش با من کار دارد، مرا به خانه‌شان کشاند و گروگان گرفت. فراموش کرد گوشی تلفنم را بگیرد و من هم با آن برای مادرم پیام ارسال کردم.
در ادامه متهم هم در دفاع از خود گفت: من عاشق شاکی هستم و در مدتی که با هم هستیم، تلاش کردم شرایط آرامی برای او فراهم کنم. همه چیز خوب بود تا این‌که پسر پولداری به خواستگاریش آمد و مرا فراموش کرد. او قصد داشت با این خواستگارش ازدواج کند. به همین دلیل او را به خانه‌مان کشاندم تا تهدیدش کنم آن خواستگار را فراموش کند. من قصد گروگانگیری نداشتم و فقط می‌خواستم کاری کنم تا با من ازدواج کند.
بازپرس جنایی پس از تحقیقات از شاکی و متهم، به ماموران پلیس آگاهی ماموریت داد در این باره بیشتر تحقیق کنند.