کوتاه از جامعه

کوتاه از جامعه

۸ مصدوم در انفجار گاز خانه
انفجار گاز در خانه منجر به مصدومیت هشت عضو یک خانواده شد . غلامی، مسؤول آتش‌نشانی شهرداری کوهدشت استان لرستان به ایسنا گفت: هشت عضو یک خانواده بر اثر انفجار گاز و آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در شهرک امام‌خمینی (ره) شهر کوهدشت مصدوم شدند. این حادثه بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی و نشت گاز در خانه رخ داد. حال دو نفراز آنها وخیم است.
دعوای مرگبار ‌میان 2 مرد
مردی که در پی اختلاف خانوادگی جوانی را کشته و متواری بود بازداشت شد. سرهنگ ‌محمدرضاعلیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران به سایت پلیس گفت‌: مرگ مرد میانسالی که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود‌‌ به پلیس گزارش شد‌.‌ ماموران‌‌ اداره آگاهی شهرستان بهارستان در تلاش برای دستگیری‌ قاتل 19 ساله فراری بودند تا این‌که سرانجام او ‌را در مخفیگاهش در یکی از منطقه‌های شهرستان بهارستان شناسایی و بازداشت کردند‌. اواعتراف کرد به‌ علت اختلاف شخصی و خانوادگی مرد میانسال را کشته است.
همسرکشی در یزد
فرمانده انتظامی استان یزد از قتل زن جوان به دست همسرش در محله اکبر‌آباد یزد خبر داد.
سردار عباسعلی بهدانی‌فرد به سایت پلیس گفت‌: صبح پنجشنبه خبر مرگ یک زن در خانه‌اش ‌در یکی از محله‌های ‌محدوده خیابان کاشانی شهر یزد به پلیس ‌110 گزارش شد‌. ماموران کلانتری‌۱۱‌ در محل حاضر و با جسد این زن جوان روبه‌رو شدند.‌ ماموران شوهر او را که قصد فرار از محل را داشت در کوچه‌های اطراف خانه‌شان شناسایی و بازداشت کردند. این مرد انگیزه‌اش از همسرکشی را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.
شهادت سرباز ناجا در تصادف با قاچاقچیان انسان
استوار وظیفه ایمان حاتمیان سرباز ناجا در ایست بازرسی سرچهان فارس به شهادت رسید. به گزارش سایت پلیس، کارکنان انتظامی شهرستان سرچهان‌ ۱۹ ‌آبان امسال ‌هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو‌۴۰۵‌‌ شوتی حامل قاچاق مشکوک شدند.‌ پس از دستور ایست، راننده بدون توجه به دستور پلیس و به صورت عمدی با سرباز وظیفه ایمان حاتمیان به شدت برخورد کرد که پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید‌. راننده قاچاقچی که به صورت عمدی با خودرو، سرباز را زیر گرفته بود دستگیر و تحقیقات از او آغاز شد.
حکم قصاص برای محیط‌بان
رای قصاص یک محیط‌بان توسط شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان کرمانشاه صادر شد.
به گزارش مهر، در جریان رسیدگی به پرونده محیط‌بان برومند نجفی که مردادماه سال گذشته، در حادثه درگیری میان عده‌ای مظنون به شکار غیرمجاز و محیط بانان در منطقه بیستون کرمانشاه، منجر به کشته‌شدن یکی از شکارچیان شده بود، رأی قصاص نفس این محیط‌بان توسط شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان کرمانشاه صادر شد. سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده است از همه ‌مجاری قانونی پیگیر وضعیت این محیط‌بان خواهد‌بود‌.
خودکشی دختر جوان در اصفهان
دختر جوان با پرت کردن خود از بلندی به حاشیه اتوبان خودکشی کرد. به گزارش جامعه ۲۴ ، روز پنجشنبه دختر جوانی در حاشیه اتوبان حبیب اللهی اصفهان رفت و با فریاد از قصد خود برای خودکشی خبر داد. بلافاصله چند نفری که آنجا بودند برای منصرف کردن او از این اقدام به سمتش رفتند اما دختر جوان خود را به داخل اتوبان پرت کرد.
با حضور نیروهای امدادی مشخص شد این دختر جان خود را همان لحظات اولیه به خاطر صدمات زیاد از دست داده است.
تحقیقات اولیه پلیس آگاهی نشان می دهد دختر 21 ساله خودش را از روی پل مفتح به داخل بزرگراه پرتاب کرده و به زندگی اش پایان داده است.