شکایت از زن میانسال در ماجرای غرق شدن پسر جوان

شکایت از زن میانسال در ماجرای غرق شدن پسر جوان


مردجوان وقتی همراه نامزدش وپسر نوجوان او برای تفریح به سلمان‌شهر استان مازندران رفته بود به طور مشکوکی در دریا غرق شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، چند روزپیش مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از عروس خود بابت مرگ مشکوک پسر 35 ساله‌اش شکایت کرد .شاکی در جریان تحقیقات قضایی گفت‌: پسرم کارش آزاد بود. چندی پیش به زنی که ‌‌12‌ سال از خودش بزرگتر بود و پسری 12 ساله داشت‌‌ علاقه‌مند شد و با‌ وجود مخالفت‌ اعضای خانواده با او نامزد کرد و قرار بود به زودی با هم ازدواج‌کنند.
چندی پیش فردی به من زنگ زد واطلاع داد که پسرم در سلمان‌شهر تصادف کرده و اکنون در بیمارستان بستری است‌. وقتی به آنجا رفتیم تازه متوجه شدیم پسرم بر اثر غرق‌شدگی جان باخته است. ماجرا را پیگیری کردم و دریافتم پسرم همراه آن زن و پسرش به شمال سفر کرده بودند. پسر آن زن در حال غرق شدن بوده که پسرم برای کمک وارد دریا شده و خودش غرق شده است.
پسرم شناگر ماهری بود و به ماجرا مشکوک هستم.
با این شکایت عروس خانواده احضار و مورد بازجویی قرار گرفت‌ و گفت‌: پسرم ناخواسته داخل آب‌‌ دریا افتاده بود. نامزدم او را نجات داد و به ساحل رساند‌. مشغول احیای پسرم بودم که ‌دیدم غواصان درحال خارج کردن نامزدم از دریا هستند‌. او را به بیمارستان رساندیم که در آنجا فوت کرد.
‌بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با توجه به این‌که وقوع این حادثه مرگبار در سلمان‌شهر استان مازندران رخ داده‌ بود، پرونده را با نبود صلاحیت رسیدگی برای ادامه تحقیقات به دادسرای این شهر ارسال کرد‌.