دختران می‌خواهند از من اخاذی کنند!

ادعای عجیب متهم به آزار مسافران:

دختران می‌خواهند از من اخاذی کنند!

مرد جوان که به اتهام ربودن، آزارو اذیت شیطانی و سرقت اموال دو دختر جوان بازداشت شده منکر جرایمش شد. او مدعی شد شاکیان با قصد اخاذی از وی این شکایت دروغین را مطرح کرده‌اند.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، اوایل آبان امسال دختر جوانی باحضور درشعبه‌دوم بازپرسی دادسرای ناحیه‌34 تهران از مردی جوان به اتهام آدمربایی، آزارواذیت و سرقت پول و طلاهایش شکایت کرد و گفت: شب حادثه از محل کارم در حوالی یکی از بزرگراه‌های پایتخت بیرون آمدم تا به خانه‌ام در غرب تهران بروم. تاکسی پیدا نکردم و با توقف خودروی پرایدی مقصدم را گفته و سوار شدم. بعد از طی مسافتی او به جای رساندن من به غرب تهران، وارد بزرگراه دیگر و از شهر خارج شد. درها قفل بود و نتوانستم خودم را نجات بدهم. او بعد از توقف خودرویش، کتکم زد و با زور و تهدید مرا داخل خودرو مورد آزارواذیت قرارداد و پول و طلاهایم را سرقت کرد. بعد مرا در حوالی میدان آزادی از خودرو بیرون پرت کرد.
پلیس به دنبال متهم فراری بود تا اینکه چند روز بعد دختر جوان دیگری به پلیس آگاهی رفت و شکایت مشابهی را مطرح کرد. با تحقیق از این شاکی معلوم شد، وی بعد از یک مهمانی خانوادگی به خانه‌اش بازمی‌گشته که اسیر راننده شیطانی‌شده است.
با بررسی این دو پرونده معلوم شد تصاویر چهره‌نگاری دو متهم یکی است و آنها در دام یک متهم گرفتار شده‌اند. او تحت‌تعقیب بود تا این‌که چند روز پیش آزارگر فراری که ‌دنبال شکار زن دیگری بود، بازداشت شد.
متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات گفت: شاکیان دروغ می‌گویند و می‌خواهند مرا به دردسر بیندازند تا بتوانند از من اخاذی کنند. من آنها را سوار خودرویم کردم اما آزارواذیت و سرقتی در کار نبود. وقتی با آنها به تفاهم نرسیدم، رابطه‌ام را قطع‌ کردم و حالا آنها می‌خواهند مرا به دردسر بیندازند.
پس از تحقیقات مقدماتی، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری‌یک استان تهران ارسال شد.