اینترنشنال، شمشیر آرایش‌شده داعش

اینترنشنال، شمشیر آرایش‌شده داعش

آن مرد قدرتمند؛ که به‌نظر می‌رسد؛ مهربان و باعاطفه است،!! در برابر «تهدیدها»، که سایه خوف، برسرش انداخته بود؛ همچون «سزار روم»، لبریز از اندیشه خونریزی می‌گشت و جز به «شمشیر بی‌رحم»، به چیز دیگری، نمی‌اندیشید.

آن مرد قدرتمند، که همه خشونت‌های «معاویه» و «یزید» را، با خود، حمل می‌کرد؛ از گسترش «اقتدار سیاسی و جغرافیایی شیعه» در هراسی پایان‌ناپذیر، فروغلتیده بود؛ و دائم، در اعماق روح خویش، تکرار می‌کرد: تنها راه، و تنها کار، «قطع کردن سر افعی» است!؟
آن مرد قدرتمند، که دوستدار دیرینه «ملکه الیزابت» و «ملکه اسرائیل» بود؛ برای «قطع کردن سر افعی»، به «شمشیر داعش»، بوسه زد و اجازه داد، میلیاردها «دلار نفتی»، از بانک‌های عربستان سعودی، به‌سوی «سوریه» پرواز کند؛ و آتش‌بازی شمشیرهای «داعش» را، پشتیبانی کند و از صف «یاران اروپایی» «داعش» «حمایت» بی‌پروا، کند و نگذارد از «سوریه» و «سرزمین» «سوریه» یک خانه و کاشانه و کوچه و خیابانی؛ سالم، باقی بماند آن مرد «چاق»، که اتفاقا، بر تخت طلایی سلطه بر «عربستان سعودی»، تکیه زده بود، کسی نبود؛ جز عالیجناب «ملک‌عبدا...»، که هم‌اکنون، به زیر تخت طلایی خویش فروغلتیده؛ و در انبوه بی‌پایان خاک هراس‌آلود؛ دفن شده است!!
«ملک‌عبدا...»، که وارث بی‌چون و چرای «دژخویی وهابیان» بود؛ تولد جدید و جهانی «اقتدار همه‌سویه ایران» را، تهدیدی قدرتمند و پرخطر برای «سلطه سیاسی وهابیان» می‌دانست و تنها، راه نجات از این تهدید گسترنده را، در «نابودی ایران انقلابی»، مشاهده می‌کرد. کمک‌های شایان به «صدام» و به سازمان مجاهدین خلق «سازمان منافقین» - و به جریان‌های قدرتمند «صاحب سلاح» در پاکستان و افغانستان ... در دهه‌های گذشته، همگی به‌خاطر، رهایی از این، «ترس پایان‌ناپذیر»، در دل حکومت
 سعودی‌هاست.اما ... تولید خلاقانه و شیطانی «داعش» پرهزینه‌ترین و پرخشونت‌ترین، «استراتژی» ترکیبی نظامی - سیاسی - تبلیغاتی - و جنگ روانی - برای نفس‌گیر کردن ایران، و نیز خم کردن زانوان نظام سیاسی ایران، بود که تاریخ سیاست جهانی، به خود دیده بود؛ و جنون صاحبان قدرت و نفت و نظام سلطه‌گر جهانی را، از «رشد بی‌توقف اقتدار کلمه حسین» در سرزمین ایران، به نمایش گذاشت.
به‌هر‌حال در دل این «استراتژی خون‌ریزانه» و «توسعه وحشت در هر کوچه و خانه»، بود که «عربستان» و دوستان جامعه جهانی‌اش، تصمیم به ایجاد ایستگاه‌ و سایت‌های رسانه‌ای حمایتگر و تقویت‌کننده سازمان جدید «داعش» گرفتند و از دل این تصمیم جنون‌آمیز، «ایندیپندنت» فارسی و اردو در «لندن» به دنیا آمد و رسانه تلویزیونی «اینترنشنال» رقص بر روی کلمه «داعش»، را به منظور توسعه وحشت و «ناپایدار» نمایش دادن قدرت ایران، آغاز کرد.
این رسانه سیه‌اندیش سیه‌گستر - که بزرگ‌ترین رسانه ضدبشری در همه جهان رسانه‌ها است- از همان لحظه‌ای که «سردار سلیمانی» «ترور» گشت، بی‌هیچ حاشیه و پیرایه، زنده‌باد قاتلان «سردار سلیمانی»، سر داد و با عکس و تصویر و نقاشی چهره «سلیمانی» به دشمنی و «دژخویی» برخاست. و از نام‌آورترین قهرمان تاریخی هویت ایرانی به زشتی و زشت‌خویی، یاد کرد و بدین‌گونه به ملت ایران و همه سربازان وطن‌دوست و اقتدارآفرین، دشنام درپی دشنام داد و این «رسانه لندنی» را، تبدیل به نمایشگاه و فروشگاه بزرگ «کینه‌ها» و «کلمه‌های» زشت و بی‌ادبانه علیه «سرزمین مادری» کرد.
اکنون، نباید این پرسش ساده ساده را مطرح کرد و گفت: چرا، دربرابر «شمشیر سخت داعش»؛ اقدام کردیم و تا مرز ناتوان‌سازی، پیش رفتیم؛ اما در برابر «شمشیر آرایش‌کرده و زنانه داعش»؛ تنها و تنها، نگاه‌کننده‌ایم ... نگاه‌کننده ...!!

سینا واحد - نویسنده و پژوهشگر