اجیرکردن 2قاتل برای کشتن مرد پیمانکار

اجیرکردن 2قاتل برای کشتن مرد پیمانکار

مردی که در جریان اختلاف با یک پیمانکار تبعه افغانستان، دو نفر را برای اجرای نقشه قتل او اجیر کرده بود، با همدستانش بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح نوزدهم مهر امسال مرد جوان افغان که پشت فرمان خودروی پژو 207 خود در تهرانپارس نشسته بود با شلیک گلوله به سرش به قتل رسید. هویت او از روی مدارکش کشف شد. با شناسایی و تحقیق از خانواده‌اش معلوم شد با پیمانکاری ایرانی برای خرید ام‌وی‌ام از شب قبل قرار داشته که اکنون جسدش را یافته‌اند و از وی شکایت دارند. 
با دستور قاضی محمد‌رضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه یافت تا این‌که 14روز بعد مرد پیمانکار بازداشت شد. او اعتراف کرد برسر مسائل کاری و مالی با مقتول اختلاف داشته و دو نفر از کارکنانش را برای گوشمالی دادن او اجیر کرده که یکی از آنها وی را کشته است. 
با توجه به اظهارات او، دو همدست  او دوشب قبل در تهران بازداشت شدند و دیروز برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.
مهرداد 45 ساله یکی از متهمان در اظهاراتش گفت‌: با داشتن یک فرزند دختر، سال 92 از همسرم جدا شدم. پیمانکار ساختمان بودم که ورشکسته شدم. کامران که شریک مقتول بود مرا از این مهلکه نجات داد، کمک کرد بدهی‌هایم را دادم و مشغول به کار شدم و به او مدیون بودم. یک روز برایم تعریف کرد پیمانکار افغانستانی از او حدود پنج میلیارد تومان طلب دارد. بخشی از آن را پرداخته اما پول بیشتری می‌خواهد. حتی برایم تعریف کرد که آن مرد فیلمی از او گرفته و با تهدید به انتشارش مدام از وی اخاذی می‌کند. او از من و همکارم که جوشکاری و آهنگری می‌کردیم خواست تا او را تنبیه کنیم که این اتفاق افتاد. 
در ادامه شاهرخ هم به قتل مرد افغانستانی اعتراف کرد و گفت: دیدم او در خودرویش‌ نشسته است. دقایقی بعد با سلاحی که داشتم سمت خودرویش شلیک کردم چون شیشه خودرو دودی بود متوجه نشدم تیر به سرش اصابت کرده است. بعد هم مهرداد آمد و مرا به خانه‌ام رساند و رفت.