حق با شماست

حق با شماست

# سهامدار- خرد 
جمعی از سهامداران:
 افت شاخص سهام قرار است تا کی و کجا ادامه داشته باشد؟ از مسئولان می‌خواهم برای رفع مشکلات سهامداران خرد که سرمایه خود را در صندوق‌های دولتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اقدامی انجام دهند. 

#کیفیت  - دستمال کاغذی
حمیدی از شیراز:
قیمت محصولات بهداشتی به‌خصوص دستمال کاغذی افزایش یافته و برعکس از کیفیت آن کاسته شده است. خواهشمندیم مسئولان مربوط به این موضوع رسیدگی کنند.

# پیاده‌رو - دستفروش
خاکی از تهران:
‌کسبه و دستفروشان بازار جلیلی و امامزاده حسن واقع در منطقه 17 تهران پیاده‌روها را از اجناس خود انباشته‌اند به‌طوری که در خیابان‌های شهید خردپی و مطهری رفت‌و‌آمد برای عابران بسیار دشوار است. آیا شهرداری وعده ساماندهی دستفروشان و آزادسازی پیاده‌روها را نداده بود؟

# حقوق - خط فقر 
طیار از بابل: 
طبق اعلام مسئولان، خط فقر در کشور 18 میلیون تومان است اما آیا کارگران و کارمندان چنین حقوقی دریافت می‌کنند؟ 

# نانوایی- گلایه 
مرادیان از تهران: 
برخی نانوایی‌های پایتخت به دلخواه خود پخت نان را بیشتر به صورت کنجدی انجام می دهند و مشتری مجبور است پول بیشتری بابت نان بپردازد. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید.

# کارت – سوخت
یک شهروند: 
چند ماهی است درخواست کارت سوخت داده‌ام اما هنوز صادر نشده و دلیل آن را مشکلات فنی و نبود تراشه کارت سوخت ذکر می‌کنند . تا چه زمانی برای دریافت کارت سوخت باید انتظار کشید؟

#زباله سوزی- خلازیر 
رجبی از تهران: 
از سازمان حفاظت محیط زیست درخواست داریم تا به معضل سوزاندن زباله در محله خلازیر واقع در منطقه 19 رسیدگی کند. زباله سوزی ها، اهالی این منطقه را واقعا کلافه کرده است.