اولین واکنش عصبی کی‌روش از الاهلی!

اولین واکنش عصبی کی‌روش از الاهلی!

خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و بیرانوند سه بازیکن تیم‌ملی در حاشیه تمرین دیروز، رودرروی خبرنگاران ایستادند و حرف‌هایی زدند که خلاصه‌ آن را می‌خوانید:

بیرانوند: درباره تیم‌ملی باید بگویم چون کی‌روش جام‌جهانی قبلی بود و می‌دانیم که از ما چه چیزی می‌‌خواهد که در بازی‌ها پیاده کنیم، مسلما با توضیحات بیشتری که در این مدت به ما داده شانس زیادی داریم که بتوانیم با بازی‌های خیلی خوبی که مقابل اروگوئه و سنگال انجام دادیم، خودمان هم امیدواریم.

شجاع‌ خلیل‌زاده:
نیاز به گفتن من نیست همه کی‌روش را می‌شناسیم، مربی بزرگ و کاربلدی است. امیدواریم بتوانیم با او برای اولین‌بار در تاریخ به مرحله بعد برویم. هدف‌مان مرحله بعد است و امیدوارم بتوانیم با دعای خیر مردم این کار را انجام بدهیم. درباره ماجرای بازگشت دوباره‌ام از تیم‌ملی... روزی که ما برگشتیم فیفادی نبود. روزی هم که کی‌روش به باشگاه الاهلی آمد صحبت‌هایی شد تا ما بتوانیم در خدمت تیم‌ملی باشیم. سوء‌تفاهم‌هایی شده بود که حل شد و برگشتیم.

حسین کنعانی‌زادگان: 2 جلسه‌ای که در تمرین تیم‌ملی غایب بودیم، تیم الاهلی به من و خلیل‌زاده گفته بود باید برگردید. ما هم برگشتیم چون فیفا‌دی نبود. ما هم بازیکن آن تیم و تحت قرارداد الاهلی هستیم. زمین تمرینی خوبی نداشتند چون جام‌جهانی در قطر برگزار می‌شود همه زمین‌های بازی و تمرینی را استراحت داده‌اند. ما هم زمین تمرینی خوبی نداشتیم فدراسیون ایران با فدراسیون قطر صحبت کرد و خدا را شکر توانستیم یکی دو روزه برگردیم و به تیم اضافه شویم.