قتل هولناک پدر در خانه ویلایی لواسان

قتل هولناک پدر در خانه ویلایی لواسان

پسر جوان وقتی متوجه ازدواج دوم پنهانی پدرش شد او را با چوبدستی و ضربه چاقو به قتل رساند. قاتل جسد را در چاه آب قدیمی باغ‌شان در لواسانات پنهان کرده بود که در عمق 30 متری چاه کشف شد.

 به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده با مراجعه زنی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. این زن در شکایت خود به ماموران گفت: «چند روز است با پدر 65ساله‌ام تماس می‌گیرم اما جوابگو نیست. حتی مقابل خانه ویلایی او در لواسان رفتم در را باز نکرد. مادر و برادرم هم از او بی‌خبر هستند. می‌ترسم بلایی سر او آمده باشد.»
در جریان تحقیقات معلوم شد مرد گمشده در زمینه خریدوفروش زمین و ملک در لواسانات فعالیت داشته، پولدار بوده و اختلافی هم با کسی نداشته است. همسرش به‌دلیل اختلاف خانوادگی با او قهر کرده و در خانه دیگری زندگی می‌کند و ماه‌هاست در ارتباط نیستند.  در این مرحله پسر مرد گمشده نیز در تحقیقات گفت: پدرم با کسی اختلاف نداشت و حتی قرار بود برای معامله زمین به شهر قرچک برود. قرار بود من به دنبالش بروم اما به من زنگ زد که سراغش نروم و خودش به خانه بازمی‌گردد. از طریق خواهرم مطلع شدم او گم شده است.  در ادامه تحقیقات مشخص شد که مرد گمشده مدت‌هاست پنهانی با زنی ساکن قرچک ازدواج کرده و به خانه‌اش در رفت‌وآمد است. کارآگاهان با تحقیق از این زن دریافتند او همسر صیغه‌ای این مرد است و از او باردار بوده و حتی قرار بود با هم ازدواج دائم کنند که وی ناپدید شده و بلاتکلیف مانده است. دو هفته قبل ماموران برای تحقیقات بیشتر به خانه مرد گمشده رفتند. لکه‌های خون داخل اتاق، حیاط و نیز داخل خودروی پژو 405 او دیده می‌شد. با اثربرداری و انجام آزمایش دریافتند این گروه خونی با گروه خونی مرد میانسال مطابقت دارد و همین احتمال قتل او را قوت بخشید و پرونده از اداره چهارم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. در دور جدید تحقیقات پلیس جنایی، ماموران به تحقیقات بیشتری ادامه دادند و پی بردند پسر مرد گمشده آخرین بار با پدرش در ویلای لواسانات دیدار و این موضوع را مخفی کرده بود. او به‌عنوان مظنون بازداشت شد و چند روز پیش اعتراف کرد پدرش را کشته است. مرد جوان درباره انگیزه قتل گفت: «والدینم درگیری داشتند و جدا زندگی می‌کردند. پدرم با زنی در قرچک ازدواج‌موقت کرده بود. فهمیده بود آن زن باردار شده و می‌خواست با او ازدواج دائم کند و مادرم را طلاق دهد. بیست‌وششم شهریور امسال به خانه ویلایی پدرم در لواسانات رفتم و سر همین موضوع حرف زدیم. به من، خواهر و مادرم فحاشی کرد و می‌گفت مادرم را طلاق می‌دهد که عصبانی شده و دعوای‌مان شد. با برداشتن چوبدستی ضربه‌هایی به او زدم که به‌شدت مصدوم شد. از روی خشم چاقوی آشپزخانه را برداشته و ضربه‌ای به گردنش زدم که سرش جدا شد. خواستم جسد را با خودرویش خارج کنم که ترسیدم همسایه‌ها متوجه شوند، پس منصرف شدم و او را در چاه آب قدیمی که عمق 30متری داشت انداختم.» 
 با اعتراف وی دو روز پیش ماموران همراه تیمی از آتش‌نشانی به خانه مقتول رفتند و بعد از 12ساعت جست‌وجو در چاه 30متری جسد را یافتند. تحقیقات از پسر پدرکش ادامه دارد.