اخبار

اخبار

ایران، قهرمان جام شطرنج شانگهای
مسابقات بین‌‌المللی شطرنج جام شانگهای چین با قهرمانی تیم دو نفره ایران به پایان رسید. این رقابت‌ها با حضور ۱۳کشور برگزار شد. تیم‌ملی دو نفره ایران متشکل از سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو و استاد بزرگ سید‌محمدامین طباطبایی که در این تورنمنت حضور داشت در پایان بالاتر از تیم‌های قدرتمند چین، هند، آذربایجان و روسیه ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

۴ملی‌پوش بدمینتون در کمپ آسیا
کمپ تمرینی AOP (پروژه المپیک آسیا) مالزی از 30آبان تا 14آذرماه میزبان چهار ملی‌پوش ایرانی است .نیما رستم‌پور، امیرحسین حسنی، ساره امینیان و مبینا ندایی چهار بازیکنی هستند که در این کمپ حضور می‌یابند. این اردو برای انتخاب بهترین‌های آسیا برای عضویت در AOP2023 برگزار خواهد شد که نیما رستم‌پور و ساره امینیان برای دومین‌بار در سال جاری در این کمپ حضور می‌یابند. 

دودستگی در جمع بازیکنان پرسپولیس
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز اعتصاب، دیروز صبح برگزار شد؛این در حالی بود که برخی بازیکنان قدیمی این تیم همچنان حاضر به تمرین نشدند و در اعتراض به بی‌توجهی باشگاه به درخواست‌شان به اعتصاب ادامه دادند. این بازیکنان که به جریمه 5 درصدی فصل قبل خود معترض هستند، همچنان قصد دارند به اعتصاب خود ادامه دهند اما در این شرایط باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا را برای ارائه توضیحات به جلسه کمیته انضباطی باشگاه فرا بخواند.