خدمت به مردم در سایه تعامل دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ملی

تأکید رئیس صداوسیما و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

خدمت به مردم در سایه تعامل دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ملی

رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با وزیر و معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اثبات کارآمدی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ‌به‌عنوان یکی از مأموریت‌های رسانه‌ملی در دوره تحول این سازمان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه‌ملی، پیمان جبلی، رئیس رسانه‌ملی و صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیداری با حضور معاونان دو طرف درباره راه‌های همکاری هرچه نزدیک‌تر در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی‌گفت‌وگو کردند.

هم‌افزایی دستگاه‌ها و صداوسیما، کلید حل مشکلات 
جبلی با اشاره به لزوم تعامل دستگاه‌های اجرایی و صداوسیما برای رفع مشکلات مردم، تصریح‌کرد: رابطه رسانه‌ملی با دستگاه‌‌های اجرایی، رابطه‌ای مبتنی بر حمایت و همراهی است و اگر این رابطه درست تعریف شود به آن سطحی از کارآمدی که مدنظرمان است، دست خواهیم یافت.رئیس رسانه‌ملی ضمن بیان این‌که اثبات کارآمدی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی از جمله مأموریت‌های مهم صداوسیما در دوره تحول است تصریح کرد: تقویت جایگاه صداوسیما و اعتماد دستگاه‌های اجرایی به آن بسیاری از مشکلات را در سایه تعاملات مؤثر قابل‌حل می‌کند.وی بر عزم رسانه‌ملی در همراهی با بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد و هم‌افزایی حاصل از آن را دستمایه حل مشکلات در کنار دولت دانست.
رئیس سازمان صداوسیما ابراز امیدواری کرد این همکاری و هماهنگی متقابل، چشم‌اندازی روشن برای کشور رقم بزند.جبلی در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به تهیه تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان صداوسیما و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: با تشکیل کارگروهی مشترک، این تفاهم‌نامه ما را در هم‌افزایی بین دستگاه‌ها یاری خواهد کرد و زمینه‌های تعامل را گسترش خواهد داد.

حمایت از مردم، هدف غایی نهادهای ذی‌ربط
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های رسانه‌ملی از فعالیت‌های مهم این وزارتخانه گفت: صداوسیما در نبرد رسانه‌ای خوش درخشید و بیت‌الغزل جنگ رسانه‌ای بوده‌ است. باید از فرهنگ نقد منصفانه و علمی حمایت و زمینه آن را فراهم کنیم،چرا‌که قطعا مردم باید صدای خود را در رسانه بشنوند و به آن اعتماد کنند.
مرتضوی نقش صداوسیما را در فرهنگ‌سازی برجسته دانست و گفت: ساختار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر رفع مشکلات مردم متمرکز است و قطعا با همکاری صداوسیما می‌توانیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی گفتمان‌سازی و راه‌حل‌سازی را از جمله ثمرات تعامل با رسانه‌ملی توصیف کرد و افزود: با کمک رسانه‌ملی و حول این محورها، می‌توان برای رفع مشکلات به‌سمت راه‌حل رفت تا هم آرامش جامعه حفظ شود و هم سیاست‌گذاران به‌سمت تصمیم‌گیری درست رهنمون شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که در حوزه اشتغال، کارهای خوبی در حیطه تأمین اجتماعی انجام و امسال 750 هزار فرصت شغلی ایجاد شده‌ است، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و امیدواریم ضمن همکاری مشترک با رسانه‌ملی، این ارتباط به بهترین شکل تقویت شود.