دوباره دخترکشی، دوباره انگیزه ناموسی

دوباره دخترکشی، دوباره انگیزه ناموسی

با گذشت حدود یک سال از مرگ مونا حیدری، زن 17ساله اهوازی که به دلایل ناموسی و به دست همسرش سر بریده شد، جمعه هفته گذشته نیز دختر 17ساله دیگری به قتل رسید تا با مرگ خونین او، بحث قتل‌های ناموسی داغ شود. بر اساس تحقیقات اولیه، این دختر نیز به دلایل ناموسی توسط پدر خود به قتل رسید و قاتل، جنازه او را پس از ارتکاب قتل جلوی در شیخ طایفه‌اش رها کرد.

جمعه یازدهم آذرماه بودکه خبر پیدا شدن جنازه‌ای خونین مقابل در یک خانه، بلوای عجیبی در کوی علوی اهواز به پا کرد. خانه متعلق به شیخ یکی از طوایف اهوازی بود و جنازه دختر هم متعلق به طایفه او. حرف و حدیث‌ها در مورد علت قتل جان گرفت تا این‌که مشخص شد قاتل دختر نوجوان کسی نیست جز پدر خودش. ساعت هشت شب روز کشف جنازه و درست زمانی که همه دنبال پیدا کردن قاتل دختر نوجوان بودند، مرد 45ساله‌ای در حالی‌که چاقوی خون‌آلودی به دست داشت، خود را به یکی از کلانتری‌های این شهرستان معرفی کرد و گفت:«دخترم به نام معصومه که حدود 17ساله است را به‌دلیل مسائل ناموسی و با چاقو به قتل رساندم. پس از قتل، جنازه او را داخل ملحفه‌ای پیچیدم و جلوی خانه شیخ‌مان در خیابان کردونی انداختم. بعد هم خودم را به کلانتری معرفی کردم.»
با اعتراف صریح مرد میانسال به قتل دخترش، ماموران به محل اعزام و با جسد بی‌جان دختر نوجوان مواجه شدند. پس از حضور قاضی ویژه شعبه قتل جسد دختر 17ساله اهوازی به پزشکی قانونی منتقل شد و علت اصلی وقوع این قتل به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.