کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

2 مصدوم در حادثه انفجار گاز 
نشت گاز شهری در ساختمان قدیمی باعث انفجار و مصدومیت دو نفر شد‌.
به گزارش ایسنا‌، ساعت 9 و 40 دقیقه‌ صبح سه‌شنبه، ساختمان مسکونی قدیمی در انتهای میدان شهرداری یافت‌آباد دچار انفجار شد و آتش‌نشانان به محل اعزام شدند. دو برادر ۲۴ و ۲۸ ساله در ساختمان قدیمی سه طبقه در خواب بودند که بر اثر نشت گاز شهری از آبگرمکن این انفجار رخ داده بود. آتش‌نشانان به محض حضور در آنجا گاز و برق ساختمان را قطع و پس از ایمن‌سازی محل، مصدومان را خارج کردند. دو برادر مصدوم حادثه با حضور امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. 

قتل پدر به دست پسر 
پسر ۲۱ ساله که در پی اختلاف خانوادگی پدرش را کشته و خانه را به آتش کشیده بود، بازداشت شد. 
 به گزارش جام‌جم‌، هجدهم آذر امسال آتش‌سوزی در خانه‌ای در منطقه خرمدشت کرج و فوت مشکوک مردی در آنجا به پلیس گزارش شد‌. ماموران برای بررسی به آنجا اعزام شده و مشاهده کردند مرد میانسال فوت کرده و شواهد نشان از قتل او دارد. در ادامه معلوم شد او با پسر 21 ساله‌اش اختلاف داشته که به عنوان مظنون بازداشت و در تحقیق مشخص شد والدینش در پی اختلاف و درگیری از هم جدا شدند و پسر جوان، پدرش را عامل این اتفاق می‌دانسته است. آن روز به همین دلیل با هم درگیر شدند که پسر جوان پدرش را خفه کرده و بعد برای این که ماجرا را حادثه جا بزند خانه را به آتش کشیده است. 

قتل درپی اختلاف طایفه‌ای 
مردی درپی اختلاف طایفه‌ای دو مرد را زخمی کرد و باعث قتل یکی از آنها شد.
سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی به سایت پلیس گفت‌: حدود ۲ ماه قبل در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی منجر به زخمی شدن دو مرد در یکی از محله‌های شهر شیروان، تحقیقات در این باره آغاز شد‌. این در حالی بود که از دو مصدوم یکی در بیمارستان فوت شد. متهم متواری دو روز پیش در یکی از استان‌های جنوبی کشور بازداشت و در تحقیقات معلوم شد در پی اختلاف طایفه‌ای دو مرد را زخمی کرده و باعث قتل یکی از آنها شده است. 

زخمی شدن 3 مامور در حمله اشرار 
تیراندازی مسلحانه اشرار به ماموران انتظامی در راسک منجر به زخمی شدن سه نفر از ماموران شدند. 
سرهنگ محمد‌رضا خارکوهی، فرمانده انتظامی راسک سیستان و بلوچستان ‌به ایرنا گفت‌: ساعت ۱۹و ۳۰ دقیقه شامگاه دوشنبه بیست و هشتم آذر امسال ماموران یگان تکاوری راسک هنگام گشتزنی برای  تامین امنیت محور ایرانشهر به راسک در حوالی پل جکیگور با اشرار رو‌به‌رو و درگیر شدند. اشرار مسلح با حمله به سمت خودرو گشت ماموران و تیراندازی به آنها باعث زخمی شدن سه مامور شدند که این افراد در بیمارستان بستری شدند و حال‌شان رضایتبخش است. متهمان فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. 

انفجار پمپ گاز 
پمپ گاز سی ان جی جمعه بازار یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد منفجر شد.
جهانبخش وحدت‌نژاد، رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویر احمد به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حادثه آتش‌سوزی پمپ گاز بنسنجان یاسوج دیروز به دلایلی نامعلوم رخ داد. در این حادثه یک نفر از کارکنان این مرکز به صورت جزئی دچار سوختگی و به مرکز درمانی منتقل شد. همچنین رستمی، رئیس آتش‌نشانی یاسوج نیز در این باره گفت: با حضور به موقع نیرو‌های امدادی، این آتش‌سوزی به سرعت مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.در این حادثه شعله‌های آتش به ایزوگام سقف یکی از منازل در مجاورت پمپ گاز نیز سرایت کرد و موجب خسارت به بخشی از این ساختمان شد.

بازداشت زنی که ‌تصاویر غیر‌متعارف منتشر می‌کرد 
رئیس پلیس فتای استان گیلان از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیر‌متعارف با هدف کسب درآمد در اینستاگرام خبر داد.
سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر‌ به ایلنا گفت‌: با رصد و پایش صورت گرفته فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس فتا، تحقیق درباره فردی در گیلان که با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به بارگذاری تصاویر غیر‌متعارف می‌کرد، آغاز شد‌. این زن 21ساله بازداشت شد و به فعالیت غیرمجاز و انتشار تصاویر غیر‌متعارف با هدف کسب درآمد در اینستاگرام اعتراف کرد‌.