حق با شماست

حق با شماست

# امکانات_ شهرک ابریشم
یک شهروند: 
ساکنان مسکن مهر شهرک ابریشم کیانمهر واقع در مهرشهر کرج از نبود امکانات رفاهی در این منطقه گلایه‌مند هستند.

# مسکن_ مهر
الهی از تهران:
 ساخت و تحویل خانه‌های مسکن مهر همچنان بلاتکلیف باقی‌مانده و بهتر است دولت به جای وعده‌های بزرگ، این پروژه را به اتمام برساند.

# باتری_ خودرو
ملکی از تهران: 
کیفیت ساخت برخی از باتری‌های خودروی ساخت داخل پایین و عمر مفید آنها کمتر از دو سال است. چرا سازمان استاندارد به این باتری‌های بی‌کیفیت اجازه فروش می‌دهد؟

جوابیه
شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در پاسخ به پیامی با عنوان «واگن ــ بانوان» توضیحاتی ارائه کرد. در این جوابیه آمده است: «درخصوص درخواست جلوگیری از ورود آقایان به واگن بانوان محترم، اقدامات زیر در ایستگاه‌های مختلف در حال انجام است: اطلاع‌رسانی درباره ممنوعیت ورود آقایان به واگن ویژه بانوان از طریق اتاق کنترل ایستگاه به‌طور مرتب و مکرر انجام می‌شود. مستقر شدن پرسنل برای جلوگیری از ورود مسافران آقا به واگن بانوان از ابتدای شروع مسافرگیری به صورت تذکر لسانی و راهنمایی و با رویکرد عدم ایجاد تنش و درگیری یا ایجاد تاخیر در حرکت قطارها، صورت می‌گیرد (در صورت بی‌توجهی آقایان به تذکرات لازم، این افراد به دفتر پلیس مترو مستقر در ایستگاه راهنمایی می‌شوند). حضور مسئولان ایستگاه و همه کارکنان و نیز پرسنل پلیس مترو در ساعات پیک مسافری در سکوها برای راهنمایی مسافران و جلوگیری از ورود آقایان به واگن بانوان، گفتنی است مجددا به پرسنل ایستگاه‌ها درخصوص برخورد قاطع در جلوگیری از ورود آقایان به  حریم بانوان، تذکرات لازم داده شده است.