جنگ صدرنشینی در سیرجان

جنگ صدرنشینی در سیرجان

با توجه به کسب نتیجه مساوی دیروز در بازی استقلال و مس رفسنجان، حساس‌ترین بازی این هفته در سیرجان بین گل‌گهر و پرسپولیس حساسیت بیشتری پیدا کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که به نسبت دیگر تیم‌ها یک بازی کمتر انجام داده‌اند، در صورت پیروزی می‌توانند با 27 امتیاز در کنار استقلال در صدر جدول قرار بگیرند. از آن طرف هم، پرسپولیس بعد از دو تساوی متوالی اصلا دوست ندارد مقابل یکی از بالا‌نشین‌های جدول، امتیاز از دست بدهد.

18
بازی امروز در سیرجان در واقع هجدهمین تقابل امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود. در 17بازی قبلی، سهم تیم‌های قلعه‌نویی فقط 3 برد بوده و تیم‌های یحیی 6 پیروزی به دست آورده و ۸ بازی هم با تساوی پایان پذیرفته است. 
7
پرسپولیس و گل‌گهر تا به امروز 7 بار مقابل هم بازی کرده‌اند که شش بازی آن در لیگ‌برتر و یک بازی در جام حذفی بوده است. نکته جالب اینجاست که قرمزها اصلا به تیم سیرجانی نباخته و 3 برد و 4 تساوی به دست آورده‌اند. 
36
امیر قلعه‌نویی تاکنون 36 بار و به عنوان مربی 8 تیم مختلف مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. قلعه‌نویی توانسته 9 بار مقابل قرمزهای پایتخت پیروز شود و در 8 بازی هم مقابل آنها شکست خورده است. 19 مسابقه بین آنها هم با تساوی تمام شده است.