آدمکش‌های اجاره‌ای پای میز محاکمه

آدمکش‌های اجاره‌ای پای میز محاکمه

مردی که برای انتقام از همکارش، دو آدمکش اجیر کرده بود به‌زودی همراه دو همدستش به اتهام قتل محاکمه می‌شود.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از مرداد سال گذشته و با گزارش قتل سرایدار یک خانه ویلایی در ولنجک آغاز شد. ماموران با حضور در این خانه با جسد سعید 35ساله در اتاق سرایداری روبه‌رو شدند. یکی از همسایه‌ها که با پلیس تماس گرفته بود در تحقیقات گفت: « صاحب خانه ویلایی خارج از کشور زندگی می‌کند و سالی یک بار به اینجا می‌آید. سعید هم سرایدار خانه است. ‌شب گذشته متوجه سر و صدا از داخل خانه ویلایی شده و خواستم به آنجا بروم که صدا قطع شد. صبح هنگامی که قصد رفتن به محل کارم را داشتم،  متوجه باز بودن در خانه ویلایی شده و به ماجرا مشکوک شدم. چندبار سعید را صدا کردم اما جوابی نداد به همین علت وارد شده و در بازرسی آنجا با جسد سعید در اتاق سرایداری روبه‌رو شدم.»
در تحقیقات پلیسی مشخص شد  سعید روزها در یک کارگاه مبل‌سازی کار می‌کرد و شب‌ها سرایدار خانه بود. او در کارگاه با یکی از همکارانش به نام رحمان، اختلاف و درگیری داشت. با افشای این موضوع، رحمان دستگیر شد و بعد از چند روز سکوت به جنایت در خانه ویلایی اعتراف کرد و گفت: « بیش از 10سال بود در کارگاه مبل‌سازی کار می‌کردم. دو سال قبل هم سعید به کارگاه آمد تا جایگاه مرا بگیرد و حقوقش بیشتر شود. او مدام از من جلوی صاحبکارم بدگویی می‌کرد. رفتار سعید باعث بدبینی صاحبکارم به من شد. تصمیم گرفتم سعید را  تنبیه کنم. موضوع را به یکی از دوستانم گفتم و او دو نفر را معرفی کرد که قرار شد در برابر دریافت دو میلیون تومان سعید را  گوشمالی بدهند. 
آن شب کریم و اکبر وارد خانه ویلایی شده و چند دقیقه بعد صدای کمک خواهی سعید را شنیدم. خواستم وارد خانه شده و مانع اکبر و کریم شوم که آنها سراسیمه در حالی که گوشی تلفن همراهی در دست داشتند از خانه بیرون آمدند. وارد خانه شده و با جسد سعید روبه‌رو شدم. » با این اعترافات،  دو متهم دیگر ردیابی و دستگیر شدند. آنها در تحقیقات گفتند که رحمان مدعی شده موضوع ناموسی است و سعید مزاحم خانواده‌اش شده است. برای ادب کردن سرایدار چند ضربه به سر و صورتش زدیم و فکر نمی‌کردیم باعث مرگش شود. اگر او به ما فحش ناموسی نمی‌داد،  ضربات کمتری می‌زدیم و حالا زنده بود. با تکمیل تحقیقات و درخواست اولیای دم برای قصاص قاتلان،  پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و سه متهم به‌زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری از خود دفاع می‌کنند.