کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

14 مصدوم در واژگونی اتوبوس 
 واژگونی اتوبوس در محور گوشکی به سمت جوانمردی لردگان به مصدومیت 14 نفر منجر شد.
محمود شمسی‌پور دهکردی، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به ایسنا گفت: ساعت7صبح جمعه این اتوبوس در محور گوشکی به سمت جوانمردی روستای سلح‌چین در حرکت بود که واژگون شد. 14نفر مصدوم شدند که برای اقدامات درمانی در بیمارستان بستری شدند. 

خودکشی دختر جوان در بهزیستی 
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از خودکشی دختر ۲۰ ساله در یکی از مراکز بهزیستی مشهد خبر داد.
مسعود فیروزی به ایسنا گفت: با نظر کارشناسی برای این‌که سایر بچه‌های مرکز در آن فضا نباشند و شرایط روحی آنها دچار مشکل نباشد، مکان نگهداری آنها را تغییر دادیم. مشکلی برای سایر بچه‌های مرکز ایجاد نشده است. غیر از دو تیم روان‌شناسی که در مرکز حضور دارد، سه روان‌شناس زبده نیز با بچه‌ها صحبت و روی شرایط روحی آنها کار می‌کنند و تحقیقات پلیسی برای مشخص‌شدن علت خودکشی این دختر جوان ادامه دارد.

واریز اشتباهی 40 هزارمیلیارد تومان 
چهل هزار و 404 میلیون تومان اشتباهی از بانکی به حساب یک شهروند در شاهرود واریز شد.  
حجت‌الاسلام رضی پارسامنش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود استان سمنان به ایرنا گفت: در پی واریز بیش از ۴۰هزار و ۴۰۴ میلیارد تومان به حساب یکی از شهروندان شاهرودی در روز یکشنبه هفته گذشته این فرد موضوع را به مراجع قضایی اعلام کرد و نمی‌دانست این پول چرا به حسابش واریز شده است. با هماهنگی قضایی حساب او مسدود شد. دستورات لازم به نیروهای اطلاعاتی و انتظامی به منظور تحقیقات تکمیلی و اعلام دلیل واریز این وجه صادر شده است. این در حالی بود که چند روز پیش نیز دریافت پیامک واریز مبلغ ۴۰هزار میلیاردتومان به حساب یک شهروند در استان کرمان خبرساز شده بود؛ متولیان شعب بانک آینده در کرمان نیز در این رابطه گفته بودند، موضوع مربوط به تهران است.همچنین برخی منابع خبری اعلام کرده بودند در نتیجه این خطای سیستمی پیامک واریز به حساب دو شهروند در کشور هرکدام به مبلغ ۴۰ هزار میلیاردتومان ارسال و در مجموع این رخداد با رقم ۸۰ هزار میلیارد تومان روی داده بود که علت آن نقص و خطای فنی اعلام شده است.

بازداشت گدای میلیونر
زنی که برای گدایی و به دست آوردن درآمد پنج میلیون تومانی از اصفهان به تهران می‌آمد و بازمی‌گشت، بازداشت شد. 
به گزارش پلیس، یک زن مسافر هر روز با هواپیما از اصفهان به تهران سفر می‌کرد و بازمی‌گشت‌. ماموران به رفت‌و‌آمد مداوم این زن مشکوک شده و او را زیر نظر گرفتند. سرانجام او با هماهنگی قضایی بازداشت و معلوم شد که او هر روز با پرواز مستقیم به تهران برای گدایی می‌آید و شب به خانه‌اش بازمی‌گردد. همچنین معلوم شد که او روزانه پنج میلیون تومان در‌آمد از راه گدایی به دست می‌آورده است.