مسافرگیری خارج از پایانه ممنوع

مسافرگیری خارج از پایانه ممنوع

داریوش باقرجوان، مدیرکل حمل‌و‌نقل مسافر سازمان راهداری با بیان این‌که بر‌اساس تبصره یک ماده ۲ و ۶ در‌خصوص ضوابط حمل‌و‌نقل مسافر، ناظر بر برخورد با تاخیر در پایانه‌های مسافربری است، بیان کرد: طبق ضوابط فوق اگر وسیله نقلیه مسافربری به‌علت خرابی در سکو حضور پیدا نکند، مسافران می‌توانند مبلغ خود را مطالبه یا با سرویس بعدی به سمت مقصد حرکت کنند.

مدیرکل حمل‌و‌نقل مسافر سازمان راهداری اشاره‌ای به آزادسواری برخی اتوبوس‌های مسافربری خارج از پایانه‌ها داشت و گفت: اگر اتوبوس‌های مسافربری خارج از پایانه و به‌طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند، تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این‌گونه رانندگان شود. وی خاطرنشان کرد: اگر رانندگان در طول مسیر مسافری را سوار کنند، شرکت موظف به تهیه بلیت با نرخ قانونی بوده، لذا از مسافران درخواست داریم که در صورت امکان از طریق پایانه‌های مسافربری اقدام به سفر کنند.

بدون تیتر
 جمشید عدالتیان‌شهریاری، عضو سابق اتاق بازرگانی ایران می‌گوید قاچاق در اقتصاد ایران تنها به واردات غیرمجاز محدود نیست و کالاهای ارزان داخلی نیز در سطحی گسترده با خطر قاچاق معکوس مواجه هستند.

 مقصود اسعدی‌سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که اگر نرخ‌ها تابع عرضه و تقاضا باشد، شرکت‌ها ‌می‌توانند خود را بازسازی کنند، گفت: این کار باعث افزایش ناوگان و افزایش سهم حمل‌ونقل هوایی از کل حمل‌ونقل کشور خواهد شد.

 رامین پوریا، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از کاهش ۵۰ درصدی روشنایی تابلوهای تبلیغاتی خبر داد گفت: به منظور مدیریت مصرف، برنامه‌هایی را برای کاهش مصرف تابلوهای تبلیغی در اتوبان‌های تهران درنظر گرفته‌ایم که با جدیت اجرا می‌شود.

 حسین نوروزی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان با بیان این‌که ۴۰درصد ظرفیت تولید خالی است و این ظرفیت می‌تواند در اختیار صادرات قرار گیرد، گفت ایران توان صادرات یک درصد از بازار مبلمان جهان را دارد.

 مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: به دلیل تمرکز و ناهمگن بودن ارزش بازار ناشران حاضر در فرابورس، نیاز دسترسی به شاخص‌های متنوع‌تر از جنس شاخص‌های هم‌وزن وجود داشت که با تصمیم کمیته شاخص، این اتفاق رخ داد و طی روزهای آتی این سه شاخص جدید به فرابورس اضافه می‌شود.

 شرکت اینتل پس از این‌که با پیش‌بینی درآمد بسیار ضعیف، وال‌استریت را مبهوت کرد، با ریزش حدود هشت میلیارد دلاری ارزش بازارش در معاملات روز جمعه روبه‌رو شد.

 نظرسنجی بانک مرکزی کره‌جنوبی در روز جمعه نشان داد احساسات تجاری تولیدکنندگان این کشور در ماه فوریه به بدترین سطح در بیش از دو سال گذشته کاهش یافته که به‌دلیل افزایش عدم اطمینان در مورد چشم‌انداز اقتصادی آسیب دیده است.

 شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد واحد تایلندی انتظار دارد فروش خودروهایش در این کشور آسیای جنوب شرقی با 7.3درصد افزایش در سال جاری به ۳۱۰هزار دستگاه برسد.