کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

 2 کشته در تصادف زنجیره‌ای
تصادف زنجیره‌ای میان هفت خودرو در محور سیرجان به کرمان منجر به مرگ دو نفر و مصدومیت 13 نفر دیگر شد. 
نبی ا... حیدر پور، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سیرجان استان کرمان به ایرنا گفت: این تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۴۵ محور سیرجان به کرمان با برخورد پنج خودرو سواری به ۲ تریلر در پی یخ زدگی این محور رخ داد. دو مصدوم سرپایی درمان شدند و 11 نفر دیگر در بیمارستانی بستری و دو نفر نیز فوت شدند. 

مسمومیت 4 دانش‌آموز
چهار دانش‌آموز مدرسه روستایی شهرستان تربت‌جام دچار گازگرفتگی شدند اما از مرگ نجات یافتند. 
به گزارش مهر، ساعت ۱۰ صبح شنبه حادثه مسمومیت با گاز منوکسیدکربن دانش‌آموزان مدرسه‌ای در روستای موسی‌آباد بخش مرکزی شهرستان تربت‌جام استان خراسان رضوی به اورژانس گزارش شد. همزمان با حضور نیروهای امدادی معلوم شد چهار نفر دچار گازگرفتگی شدند، این دانش‌آموزان به بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی آنها رضایت‌بخش است. 

بازداشت تیرانداز قاتل 
مردی که در شهرستان ایذه یک نفر را کشته و چهار نفر دیگر را زخمی کرده بود، بازداشت شد. 
سرهنگ حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان استان خوزستان به سایت پلیس گفت: دوم بهمن امسال به دنبال اختلاف ملکی در شهرستان ایذه مردی با تیراندازی یک نفر را به قتل رساند و با زخمی کردن چهار نفر دیگر متواری شد‌. سرانجام هویت قاتل  در شهرستان مسجد‌سلیمان به دست آمد. ماموران همزمان با حضور در آنجا موفق شدند قاتل و همدستش را بازداشت کنند. سلاح‌هایی نیز از آنها کشف شد.یکی از متهمان از اراذل و اوباش بوده و دو بار سابقه دستگیری در سال ۹۷، سه بار در سال ۹۸ و دو بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت‌نمایی و تیراندازی در سطح شهر دارد و تا مردادماه سال‌جاری در زندان به‌ سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد شده است. او ابتدای شهریور امسال مرتکب قتل شد و تاکنون متواری بود که دوباره قتل دیگری در بهمن امسال رقم زده است. 

رازگشایی  از  قتل
زن و مردی بعد از ربودن زن 20 ساله و بیهوش کردنش، او را خفه کرده و جسدش را سوزاندند. 
سرهنگ صفیان، فرمانده انتظامی بروجن‌ به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جسد زن جوان ۲۰ ساله‌ای که پس از مسمومیت و خفگی سوزانده شده بود از سوی پلیس کشف شد.‌ در جریان تحقیقات رد مردی 21 ساله و زنی 40 ساله در این ماجرا به دست آمد و تحت تعقیب بودند تا این‌که در استان اصفهان بازداشت شدند. آنها در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف کردند که پس از مسموم کردن زن جوان در یک نقشه از پیش تعیین شده، با خودروی او به اصفهان رفتند. درپی این آدمربایی طلاهایش را سرقت کردند، او را خفه کرده و بعد جسدش را سوزاندند.