هیأت‌هایی از سوی رهبر انقلاب با جانبازان دیدار کردند

خبر

هیأت‌هایی از سوی رهبر انقلاب با جانبازان دیدار کردند

 در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، هیأت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز از رشادت‌ها و فداکاری‌ها آنان تجلیل کردند.

در تهران، حجج‌اسلام آقایان شکری، حاج‌علی‌اکبری، اختری، محسن قمی و محمد قمی در منازل جانبازان حاضر شدند و ضمن کسب اطلاع از زندگی و شرایط آنان از مجاهدت‌های این یادگاران دفاع‌مقدس و دفاع از حرم قدردانی کردند. قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به منزل تعدادی از جانبازان رفت و با آنان گفت‌وگو کرد. همچنین نمایندگان ولی‌فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور حضور یافتند و از این ایثارگران تجلیل کردند.

جلسه غیرعلنی ارزی دولت و مجلس
به‌دنبال افزایش قیمت دلار و برخی از کالاهای اساسی، مجلس دیروز از مسئولان ارشد اقتصادی دولت یعنی مخبر، خاندوزی و فرزین دعوت کرد و آنان توضیحاتی درباره تحولات بازار ارز ارائه کردند. نمایندگان مجلس انتقادات و پیشنهاداتی را درباره عملکرد دولت در حوزه ارز ارائه دادند. یکی از مباحث مورد نظر نمایندگان این بود که در دولت سیاست واحدی درباره ارز وجود ندارد و از زبان مسئولان دولتی سیاست‌های متناقضی درباره ارز مطرح می‌شود و این موضوع ناهماهنگی بین دولتمردان را القا می‌کند.