مصدومیت با انفجار ترقه 

کوتاه‌ از‌حوادث

مصدومیت با انفجار ترقه 

اولین حادثه مرتبط با چهارشنبه‌سوری در همدان رقم خورد و باعث مصدومیت پسر جوانی شد.

سیدصادق پورسینا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان همدان به ایسنا گفت: انفجارخانه‌ای در شهرک فرهنگیان به آتش‌نشانی همدان گزارش شد. همزمان با حضورشان شعله‌های آتش را خاموش کردند که معلوم شد پسر جوانی در حال ساخت مواد محترقه دست ساز بوده که انفجار رخ داده و باعث مصدومیت او شده است. 

کشف حشیش در آبگرمکن 
5کیلو و ۲۰۰گرم مواد مخدرحشیش در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) که در آبگرمکن جاسازی شده بود، کشف شد. فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر فرودگاه امام خمینی(ره)، مستقر در پایانه هوشمند بار، هنگام کنترل و بازرسی مرسولات پستی به یک بسته ارسالی حاوی آبگرمکن دیواری مشکوک شدند و آن را مورد بررسی قرار دادند که در آن ۵کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش، کشف کردند. 

مسمومیت 42 دانش آموز دیگر
42 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد دوباره مسموم شدند.
​​​​​​​مسلم مرادی، معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد استان لرستان به ایسنا گفت: در بازدیدی که از دبیرستان احمدیه داشتم شاهد اعزام 42نفر از دانش‌آموزان به‌دلیل مسمومیت به بیمارستان بودم. آنها با علائم حالت تهوع، ضعف و سرگیجه مواجه شده بودند که به بیمارستان آیت ا... بروجردی(ره) اعزام شدند.حال عمومی آنها رضایت‌بخش و علت حادثه در حال پیگیری است.