نسخه Pdf

کار ساترا در برگزاری رصتا سخت بود

گفت‌وگو با مدیر تلویزیون اینترنتی احزاب

کار ساترا در برگزاری رصتا سخت بود

نمایشگاه رصتا در شرایطی برگزار می‌شود که امکان تعامل بسیاری از پلتفرم‌ها با مخاطبان و ساترا از طریق این نمایشگاه برقرار شد. با این حال، ناگفته پیداست که این نمایشگاه فرصتی از طرف ساترا بود که در اختیار پلتفرم‌ها گذاشته شد.

فرصتی برای این‌که بتوانند بهتر با مخاطب ارتباط برقرار کنند و در عین حال از خدمات ساترا بهره ببرند. تنوع پلتفرم‌های حاضر در این نمایشگاه، خود یکی از ویژگی‌هایی بود که به وضوح دیده می‌شد. یکی از پلتفرم‌های حاضر در این نمایشگاه، تلویزیون اینترنتی احزاب بود که تلاش کرد با ارتباط بیشتر با مخاطبان، محتوای مناسب برای آنها تولید کند. مدیر این پلتفرم در همین رابطه معتقد است که کار ساترا در این حوزه بسیار سخت بود. به بهانه بررسی تاثیر این نمایشگاه بر ارتباط مخاطبان با پلتفرم‌ها، با سیداحمد نبوی، مدیر تلویزیون اینترنتی احزاب گفت‌وگو کردیم. 

سیداحمد نبوی، مدیر تلویزیون اینترنتی احزاب درباره نمایشگاه رصتا به جام‌جم می‌گوید: ارزیابی رصتا قطعا در نمایشگاه‌های بعدی بهتر اتفاق افتاده و به سمت و سوی دقیق‌تری می‌رود. 
وی در‌خصوص تعامل ساترا با پلتفرم‌ها عنوان می‌کند: برگزاری این نمایشگاه برای ساترا کار سختی بود. با این حال، باید کمک کرد که این قدم بزرگ ساماندهی شده و بهتر ادامه یابد. این نمایشگاه توانست فرصت خوبی باشد تا ارتباط میان مردم و پلتفرم‌ها بهتر و بیشتر شود. 
نبوی درخصوص فعالیت‌های پلتفرم تلویزیون اینترنتی احزاب می‌گوید: تلویزیون احزاب معتقد است که احزاب در ایران پدیده ناقصی است و تلاش شده از طریق این تلویزیون، اصلاح ساختار احزاب را در پیش بگیریم تا مردم را به این باور برسانیم که احزاب راهکار رسیدن به مردم‌سالاری دینی است. می‌خواهیم سعی کنیم این تلویزیون را شبیه برنامه «شیوه» تلویزیون پیش ببریم و با تولید برنامه‌های جذاب، مخاطبان را بی‌نیاز از تماشای تلویزیون‌های بیگانه کنیم.